تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار ترانه‌های نوازش رحماندوست برای ششمین بار

انتشار ترانه‌های نوازش رحماندوست برای ششمین باربه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «ترانه‌های نوازش» که برای خردسالان 3 تا 6 سال است، شعرهایی آهنگین است که برای ششمین بار وارد بازار کتاب کودک شده است.

اشعار این کتاب ریتمیک و آهنگین است و می‌تواند در قالب لالایی نیز مورد استفاده قرار گیرد یا مربیان و والدین همراه با بازی این آثار را برای خردسالان بخوانند.

حمام کردن، بازی، اتل متل، دندان درد، مو، نانوایی و... موضوع‌هایی است که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «السون و ولسون/ زمستونه، زمستون/ سرده هوا دوباره/ برف تیک و تیک می‌باره/ السون و ولسون/ سرما و برف و بارون/ شب تاریکه،سیاهه/ باباش هنوز تو راهه...»

بر همین اساس، کتاب «ترانه‌های نوازش» در سال 1385 برای اولین بار منتشر شد و اکنون شمارگان آن به 45هزار نسخه رسیده است.

این کتاب در قطع رحلی کوتاه و با قیمت 5هزار و 700 تومان قابل خریداری از تمامی فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

کتاب رحماندوست دوباره منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار ترانه‌های نوازش رحماندوست برای ششمین بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..