تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسر تازه هافبک برزیلی تیم سپاهان

عفونت چشم مشکل جدید هافبک برزیلی سپاهانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رافائل کریولارو آخرین بازیکنی بود که در پنجره تابستانی لیگ هفدهم در روزهای آخر به تیم سپاهان اضافه شد و کرانچار امیدوار بود این بازیکن با تکیه بر کارنامه خوبی که در لیگ پرتغال دارد، در ایران نیز همان نمایش ها را تکرار کند.

 این بازیکن که در دیدار رفت برابر پارس جنوبی برای اولین برای دقایقی راهی میدان شده بود، پس از اینکه به دلایل مختلف در نیم فصل اول کمتر از 300 دقیقه برای سپاهان بازی کرد، دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا که در نیم فصل اول نیز او را دچار مشکل کرده بود، از دست داد و حالا خبر می رسد که این هافبک برزیلی در مقابل پارس جنوبی نیز به دلیل عفونت چشم حضور نخواهد داشت و از شنبه به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

عفونت چشم مشکل جدید هافبک برزیلی سپاهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسر تازه هافبک برزیلی تیم سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..