تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام پرچمدار بعدی ال جی، G7 نیست

+

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ال جی در حال فکر کردن برای نام گذاری پرچمدار جدیدش است.گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می دهد که این غول تکنولوژی قصد دارد تجدید برند(rebranding) کند تا بتواند بهتر با رقبای اصلی خود یعنی اپل و سامسونگ رقابت کند.

ال جی در نیمه اول سال یک استراتژی جدید را برای سری G آماده می کند.شماره گرفتن با دو رقم و نام جدید، برخی از گزینه های موجود در جدول است.

سری G گوشی های ال جی اولین بار در سال 2012 با Optimus G معرفی شد؛ سپس بخش Optimus حذف شد و از آن زمان نام G باقی ماند.

به نظر می رسد LG در نظر دارد پرچمدار جدیدی خود را در اواخر ماه دوم میلادی معرفی کند بنابراین ما باید صبر کنیم تا ببینیم نام پرچمدار جدید ال جی چه خواهد بود.

انتهای پیام/

تجدید برند در سری G ال جی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام پرچمدار بعدی ال جی، G7 نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..