تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنرال الکتریک محصولات خانه‌ هوشمند جدید خود را رونمایی کرد

جنرال الکتریک در فاصله‌ی چند روز مانده به CES 2018 محصولات خانه‌ی هوشمند جدیدی رونمایی کرد.

خانه‌ی هوشمند، حوزه‌ی جدیدی است که شرکت‌های مختلفی در حال ورود به آن هستند و محصولات این بخش نیز روز به روز در بین عموم محبوب‌تر می‌شوند. جنرال الکتریک سال ۲۰۱۸ را با رونمایی از محصولات خانه‌ی هوشمند جدید خود طوفانی شروع کرده است. محصولاتی مانند «C by GE» و «Sol lamp» از جمله‌ی اقلامی هستند که در کنار دیگر محصولات جدید جنرال الکتریک، حوزه‌ی خانه‌های هوشمند را هدف قرار داده‌اند.

لامپ سقفی جدید جنرال الکتریک، وسیله‌ای هوشمند است که می‌توان از آن به‌عنوان اسپیکر هوشمند استفاده کرد. جنرال الکتریک علاوه‌ بر نسخه‌ی بزرگ‌تر برای تأمین روشنایی فضاهای بزرگ‌تر، نسخه‌ای کوچک‌تر نیز برای محیط‌هایی مانند آشپزخانه در نظر گرفته است.

لامپ‌های جنرال الکتریک

این لامپ سقفی از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند و به فرامین کاربر واکنش نشان می‌دهد. به کمک این لامپ می‌توان دیگر گجت‌های خانه‌ی هوشمند را کنترل  و از قابلیت‌های دیگر دستیارهای صوتی استفاده کرد؛ اپل هوم‌کیت، گوگل اسیستنت و الکسا پلتفرم‌هایی هستند که این لامپ سقفی با آن‌ها کار می‌کند. این گجت هوشمند قادر به پخش موسیقی نیز خواهد بود. لامپ سقفی هوشمند جنرال الکتریک تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و هنوز قیمت آن اعلام نشده است؛ شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این محصول نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد.

لامپ‌های جنرال الکتریک

کلید دیواری هوشمند جنرال الکتریک همانند لامپ سقفی این شرکت، قادر به کنترل روشنایی و استفاده از دستیارهای هوشمند است. جنرال الکتریک تمام تکنولوژی مورد نیاز را در درون خود کلید تعبیه کرده است؛ از این‌رو نیازی به اتصال به مرکز جداگانه‌ای برای انجام وظیفه ندارد. این کلید به یک آنتن داخلی برای ارتباط مجهز شده است که فعالیت آن به‌عنوان کلید در محل‌هایی مانند مدارس قدیمی را ممکن می‌سازد. این کلید هوشمند به سنسورهای رطوبت‌سنج، حرکت‌سنج و دماسنج مجهز شده است.

طبق ادعای جنرال الکتریک، این کلیدهای هوشمند را می‌توان برای تنظیم نور هر لامپی که در خانه‌ها وجود دارد، مورد استفاده قرار داد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این کلید رسانه‌ای نشده است؛ اما زمان عرضه‌ی احتمالی آن نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

لامپ‌های جنرال الکتریک

جنرال الکتریک دو محصول «Sol lamp» و «C by GE» را نیز به‌روزرسانی کرده است. Sol Lamp اکنون از سرویس‌های شخص ثالت پشتیبانی می‌کند و به‌زودی در کانادا نیز در دسترس خواهد بود. این گجت هوشمند برای گوش دادن به موسیقی و رادیو با اسپاتیفای و SiriusXM یکپارچه شده است. این دستگاه همچنین از قابلیت ESP آمازون پشتیبانی خواهد کرد؛ Sol Lamp با هماهنگ شدن با دیگر دستگاه‌های مبتنی بر الکسا در خانه، امکان تشخیص بهترین دستگاه برای دریافت فرامین کاربر را خواهد داشت.

لامپ‌های جنرال الکتریک

خوشبختانه لامپ‌های «C by GE» جدید از اپل هوم‌کیت پشتیبانی خواهند کرد. با اضافه شدن این قابلیت در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸، شاهد کنترل روشنایی لامپ‌های «C-Sleep» و «C-life» با سیری خواهیم بود؛ اکنون این کار تنها با الکسا و گوگل اسیستنت صورت می‌گیرد. لامپ‌های سری سی شرکت جنرال الکتریک در اوایل عرضه‌ی خود به دلیل تنظیمات و رنگ‌های محدودشان چندان شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسیدند. از طرفی تفاوت قیمت این لامپ‌ها با محصولات محبوبی مانند «Philips Hue» به اندازه‌ای نیست که کاربران به خرید آن‌ها با این محدودیت‌ها ترغیب شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنرال الکتریک محصولات خانه‌ هوشمند جدید خود را رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..