تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت قابل‌تامل یامین‌پور درباره آتش زدن پرچم کشورمان +عکس

توییت قابل تامل یامین پور درباره آتش زدن پرچم کشورمان +عکس به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین پور فعال رسانه ای و مجری جهان آرا با انتشار توییتی قابل‌تامل درباره آتش زدن پرچم کشورمان نوشت:

"به‌خاطر ندارم در گزارشی خوانده یا دیده باشم که انقلابیون در تمام دوران مبارزه با شاه، پرچم ایران را آتش زده باشند(آنهم پرچم شیر و خورشید را) اینها که #پرچم_ایران مزیّن به لااله‌الاالله را آتش می‌زنند، کجایی هستند؟"

گفتنی است؛ مدتی قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از معاندین، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشید؛ اتفاقی که موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی در پی داشت.  

توییت قابل تامل یامین پور درباره آتش زدن پرچم کشورمان +عکس

انتهای پیام/

توییت مجری جهان آرا درباره آتش زدن پرچم کشورمان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت قابل‌تامل یامین‌پور درباره آتش زدن پرچم کشورمان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..