تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بهانه برای اصلاح قیمت‌ها در بازار سهام

دو بهانه باعث شده تا نماگرهای بورس تهران پس از رشد پرهیجان به دنبال اصلاح قیمت سهام باشد.

به گزارش شمانیوز:  مدیر سرمایه‌گذاری شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، دلیل افت قیمت سهام در بازار را ناشی از دو متغیر عنوان‌کرد و گفت: پس از ثبت رکوردهای جدید برای شاخص کل بورس و رشد پرهیجان قیمت سهام که چندین برابر روند عادی بازار بود، معامله‌گران بورس تهران به‌دنبال بهانه‌ای بودند تا اصلاح قیمتی سهام آغاز شود.

نوید خاندوزی افزود: اعتراض‌های پراکنده به وضعیت اقتصادی و اجتماعی در کنار اجرای زود هنگام بخشنامه جدید نحوه انجام معاملات در بورس و فرابورس ایران، باعث شده تا بازار سهام به آنچه که پیش از این در مورد اصلاح قیمت‌ها نیاز داشت، دست یابد.

وی گفت: اصلاح کنونی قیمت سهام و استراحت نماگرهای بورسی برای تداوم روند صعودی بازار لازم و ضروری بوده و می‌تواند به دوام و قوام بازار سهام کمک کند.

نوید خاندوزی افزود: باتوجه‌به رشد قیمت سهام در اغلب گروه‌های پیشرو، معامله‌گران بازار جذابیت نبودن نقاط قیمتی برای خرید را عنوان می‌کردند و این در حالی است که هم‌اکنون با اصلاح قیمتی که در حال انجام است، این بازار دوباره می‌تواند برای خریداران جذاب باشد.

مدیر سرمایه‌گذاری بیمه‌کوثر با بیان اینکه بازار سهام دچار وحشت‌زدگی نیست، عنوان‌کرد: در حال حاضر هیجان فروش سهام باعث شده تا عرضه بر تقاضا پیشی بگیرد که انتظار می‌رود، طی چند روز آینده این روند تمام شود.

به عموم سرمایه‌گذاران توصیه‌کرد، به بازار سهام به شکل نوسان‌های مقطعی نگاه نکرده و برای فروش سهام ارزنده خود دچار هیجان‌ نشوند.

وی تاکید کرد: در کنار اعتراض‌های مردمی به وضعیت اقتصادی و اجتماعی، اجرای زودهنگام بخشنامه جدید نحوه انجام معاملات در بورس و فرابورس، از عوامل سردرگمی و هیجان‌زدگی کنونی معامله‌گران است که انتظار می‌رود با دقت بیشتری در زمان مناسبی این بخشنامه به اجرا گذاشته شود.

مننبع: روابط عمومی بیمه کوثر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بهانه برای اصلاح قیمت‌ها در بازار سهام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..