تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحنه‌های دستگیری تروریست داعشی در غوطه شرقی دمشق + فیلم

دستگیری داعشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غوطه شرقی سوریه یکی از مهمترین شهرهای این کشور است که از همان روزهای آغاز بحران در سوریه عرصه جنگ  بوده است. این شهر به دلیل فاصله کمش با پایتخت همواره مورد هدف و توجه گروهک تکفیری داعش بود.

داعش تا مدت‌ها در این شهر مستقر بود و بسیاری از عملیات خود را از آنجا هدایت می‌کرد.

غوطه نیز همچون شهرهای دیگر سوریه با اقدام به موقع ارتش سوریه در جریان آزادسازی از لوث وجود داعش پاک شد. البته هنوز تعداد انگشت شماری از آنها برای فرار از دست نیروهای مقاومت خود را در این شهر مخفی کرده‌اند که با هوشیاری رزمندگان غیور مکان استتار آنها کشف شده و یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند. 

ویدئوی زیر صحنه‌های دستگیری یکی از این تروریست‌های تکفیری در غوطه شرقی سوریه را نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

 دستگیری تروریست تکفیری به دست ارتش سوریه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحنه‌های دستگیری تروریست داعشی در غوطه شرقی دمشق + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..