تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات پیشنهاد الغرافه به طارمی

جزئیات پیشنهاد تیم فوتبال الغرافه قطر به مهدی طارمی مشخص شد.

به گزارش شمانیوز: باشگاه پرسپولیس رسماً قصد فروش مهدی طارمی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را دارد و در حال حاضر تنها پیشنهاد رسمی که برای جذب این بازیکن به این باشگاه رسیده از سوی باشگاه الغرافه است. باشگاه قطری حاضر است رقمی به باشگاه پرسپولیس برای گرفتن رضایت‌نامه او بدهد و مبلغی جداگانه نیز به خود طارمی به عنوان دستمزد پرداخت کند.
پرسپولیسی ها تا ظهر امروز مهلت دارند که پاسخ باشگاه الغرافه را بدهند. آن ها مبلغ رضایتنامه طارمی را 800 هزار دلار در نظر گرفتند اما رقم پیشنهادی الغرافه کمتر از این عدد است. این باشگاه حاضر است 500 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس بدهد که این رقم برای پرسپولیسی ها آن قدر هم جذاب نیست چراکه آن ها در حال فروش آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران هستند و این عدد برای فروش چنین بازیکنی خیلی هم جذاب نیست.
اما در طرف مقابل، پیشنهاد قطری ها برای خود مهدی طارمی وسوسه انگیز است. آن ها پیشنهاد داده اند که به خود طارمی به ازای 8 بازی باقی مانده تا پایان فصل 1.7 میلیارد تومان بدهند. برای فصل آینده هم 3.5 میلیارد تومان به مهدی طارمی پرداخت می شود تا این بازیکن برای یک فصل و نیم حضور در قطر، بیش از 4.5 میلیارد تومان بگیرد. قطعا این رقم در فوتبال ایران به طارمی پرداخت نمی شود و همین باعث وسوسه شدن این مهاجم خواهد شد.
باید دید تا ظهر امروز که مهلت پاسخ دادن به باشگاه قطری به پایان می رسد، طارمی و پرسپولیس چه پاسخی به این تیم می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات پیشنهاد الغرافه به طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..