تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت

۶۵۵۶۸۶

۱۹۰  بازدید

وب سایت سلام سینما: امسال شاهد فیلم های سینمایی ترسناکی مانند "برو بیرون" و "آن" بودیم، اما به نظر می رسید که سریال های ترسناک تنها به "مردگان متحرک" و "داستان های ترسناک امریکایی" محدود است . در این قسمت به سریال های ترسناکی می پردازیم که در حال نمایش هستند یا در نیمه ی فصل قرار دارند بنابراین سریال های معروفی مانند هانیبال( Hannibal )داستان عامه‌پسند(Penny Dreadful )و  Dead Set درلیست قرار نمی گیرند.

همچنان سریال های ترسناکی برای لذت بردن وجود دارد:

1. کانال صفر / Channel Zero

 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت ما قبلا از این سریال به عنوان بهترین های ۲۰۱۷ یاد کردیم و گفتیم که این سریال را از دست ندهید. Channel Zero واقعا ارزش دیدن دارد.این مجموعه به سبک آنتولوژی( در هر فصل از بازیگران جدیدی استفاده می شود )و مبتنی بر افسانه های ترسناک است. دو فصل ابتدایی آن به نام های "حلقه شمع "و "خانه ی بی انتها " هردو دارای تصاویری کاملا ترسناک و آشفته هستند. تاکنون بچه ای که از دندان درست شده باشد در جایی به جز در این سریال ندیده بودیم. به طور کلی Channel Zero خواب را از چشمان مان دور کرده است.  

 

2.آی زامبی / iZombie
 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت  "آی زامبی" از کتابی با همین نام ساخته شده است که در آن دختری با نام "رز مک ایور" به زامبی تبدیل شده اما در نهایت از این ویژگی خود برای حل مشکلات جنایی و پلیسی استفاده می کند. به نظر قشنگ می رسد نه؟ در این سریال با داستان متفاوتی از زامبی روبه رو می شویم واز نقاط قوت آن می توان به بازی فوق العاده ی رز مک ایور اشاره کرد که با خوردن مغز قربانیان خود شخصیت های متفاوتی نشان می دهد.

 

3. جن گیر / The Exorcist
 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت  زمانی که "سای فای" اعلام کرد که فیلم ترسناک جنگیر به صورت یک سریال تلویزیونی در حال بازسازی است، تقریبا هیچ کس باور نمی کرد. اما مانند آنچه که در سریال "12 میمون" اتفاق افتاد،  سای فای نشان داد که همچنان به فیلم های اصلی وفادار است و همزمان می تواند چیزهای جدیدی را بر روی صحنه بیاورد. در فصل دوم سریال جنگیر می بینیم که مجموعه از فیلم اصلی خود جدا می شود، قدرت ها را به تصویر می کشد، شوک های موثری دارد و مجموعه ای از جن گیری های وحشتناک را نمایش می دهد.

 

4. Slasher

 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت  با الهام از "داستان های ترسناک امریکایی"، Slasher در هر فصل قاتل های متفاوتی داشته و بازیگران جدیدی به ایفای نقش می پردازند. نتیجه فیلمی خونین و سرگرم کننده در قالب آنتولوژی است و کشته شدن  کاملا بی رحمانه هر شخصیت می تواند غافلگیرکننده باشد. شما از دنبال کردن این سریال لذت خواهید برد.

 

5. تاریک / Dark
 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت بسیاری این سریال را نسخه ی آلمانی سریال "چیزهای عجیب" می دانند اما بعدها مشخص شد که این سریال چیزی بیشتر از "چیزهای عجیب" برای گفتن دارد. این  مجموعه غیرقابل باور و پیچیده حول به قتل رسیدن دو کودک و جدال بین خوب و بد است. سریال "تاریک" کاملا با عنوان خود تطابق دارد و اغلب دارای خشونت و تصاویری وحشتناک و غیرقابل باور است. اگر پس از پایان فصل اول گیج شدید، قبل از آغاز فصل دوم توضیحات ما را بخوانید.

 

 6. اش در مقابل مردگان شریر / Ash vs Evil Dead
 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت درحالی که منتظر فیلم "مردگان شریر 4 "بودیم( در ایران با عنوان کلبه ای در جنگل شناخته می شود )، سریال" Ash Vs Evil Dead " جای خالی آن را پر کرد و به عنوان ادامه ی این فیلم سه گانه ساخته شد. این مجموعه نوعی رستاخیز سرگرم کننده برای Ash و همراهانش است. فصل دو به گونه ای ساخته شده تا حتی تشنه ترین طرفداران خود را نیز راضی نگه دارد.

 

7. بازگشته / The Returned
 جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت در خلاصه ی این سریال آمده: افرادی که قبلا مرده بودند به طور ناگهانی در خانه هایشان ظاهر می شوند... امیدواریم که به زودی شاهد فصل سوم این سریال فرانسوی ماورالطبیعه باشیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین سریال های ترسناک برای طرفداران ژانر وحشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..