تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات باورنکردنی پسر خردسال در یک تصادف وحشتناک + فیلم

نجات باورنکردنی پسر خردسال در یک تصادف وحشتناک + فیلم///////////////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات باورنکردنی یک پسر 7 ساله را در یک حادثه تصادف وحشتناک در یکی از اتوبان های چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این پسر خردسال پس از تصادف شدید یک خودروی ون و یک خودروی سواری، ناگهان از عقب ون به وسط اتوبان پرتاب می شود.

بلافاصله یک خودرو  در حاشیه اتوبان توقف کرده و راننده آن در واکنشی سریع اقدام به انتقال پسر خردسال به حاشیه اتوبان می کند و سپس بیمارستان می کند. این حادثه در استان "جیانگ سو" در شرق چین رخ داد. خوشبختانه با واکنش سریع این راننده  و انجام درمان فوری، کودک حادثه دیده از مرگ حتمی نجات یافت.

 گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 15 دسامبر در استان "جیانگ سو" در شرق چین رخ داد.

 انتهای پیام/

واکنش سریع راننده بعد تصادف، جان پسر خردسال را نجات داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات باورنکردنی پسر خردسال در یک تصادف وحشتناک + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..