تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر دیده نشده از قدیمی ترین پلیس راه

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس راه  که در حال حاضر با نام پلیس راهور از آن یاد می شود، وظیفه کنترل رفت و آمد  در معابر درون‌شهری و جاده‌های برون‌شهری را برعهده دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدیمی ترین پلیس راه کشور به چه شکلی بوده است. با گشت و گذاری در فضای مجازی و دنیای اینترنت، به عکسی  قدیمی از پلیس را ه جاده اصفهان  به تهران در عصر قاجار برخوردیم.

 این عکس از نیروهای حکومتی که برای حفظ امنیت جاده اصفهان به تهران گماشته شده اند، توسط عکاس و جهانگرد آمریکایی  به نام "هارولد ویستون" که در سال 1300 هجری شمسی به ایران سفر کرده بود گرفته شده  است.

در ادامه این تصویر را مشا هده می کنید.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر دیده نشده از قدیمی ترین پلیس راه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..