تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جهانگیری به تخریب و آشوب در جریان اعتراض‌های اخیر + عکس

واکنش جهانگیری به تخریب و آشوب در جریان اعتراض‌های اخیر + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در پی آشوبهای خیابانی اخیر مطلبی را در صفحه توییترخود به اشتراک گذاشت. وی خطاب به اغتشاشگران نوشت: به قبول اعتراض فکر کنیم نه به تخریب وآشوب.

گفتنی است؛ در پی اعتراض برخی از مردم به کمبودها و مشکلات موجود، برخی از آشوبگران با موج سواری سعی کردند ، اعتراضات مدنی را تبدیل به آشوبهای خیابانی کنند که مردم با هوشیاری کامل راه خود را از اغتشاشگران جدا نمودند .

اسحاق جهانگیری در صفحه توییتر خود نوشت:

"مسئولیت مشترک ما دفاع از آزادی و مقابله با خشونت است. همه ما به امنیت کشور فکر کنیم نه امنیتی شدن آن، به قبول انتقاد و اعتراض فکر کنیم نه به تخریب و آشوب."


واکنش جهانگیری به تخریب و آشوب در جریان اعتراض‌های اخیر + عکس 

انتهای پیام/

جهانگیری:به قبول اعتراض فکر کنیم نه به تخریب وآشوب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جهانگیری به تخریب و آشوب در جریان اعتراض‌های اخیر + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..