تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش بعیدی‌نژاد به توهین ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا: ترامپ به فکر گرسنگان کشور خودش باشد

واکنش بعیدی‌نژاد به توهین ضد ایرانی ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در واکنش به آخرین توییت دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که مردم ایران را "گرسنه" خطاب کرده است، پستی را منتشر و عنوان کرد: ترامپ به جای توهین‌های بی‌سابقه به ملت ایران به گرسنگان کشور خودش کمک کند.

حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"آمریکا و غرب خوب میدانند که ما خواهیم توانست مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. اما عجیب آنجاست که ترامپ که پیش از این در توهینی آشکار، ملت ایران را "ملتی تروریست" خوانده بود، حالا به بهانه‌ی دلسوزی منافقانه با شرکت کنندگان در تجمعات اعتراض آمیز در ایران، در توهینی دیگر ملت ایران را "ملتی گرسنه" که نیاز به ترحم دارند خوانده است.
این در حالیست که او رئیس جمهور کشوری است که با داشتن عنوان بزرگترین اقتصاد قدرتمند جهان، مردمش سالهاست با گرسنگی دسته و پنجه نرم می‌کند و اختلاف طبقاتی در آن بیداد می‌نماید. بنا به آمار رسمی از جمله اطلاعات سازمان آمریکایی امداد برای کمک به گرسنگان آمریکا (فیدینگ امریکا)، که هر کس میتواند با یک جستجوی ساده در اینترنت به آن دسترسی داشته باشد، از هر هشت نفر جمعیت آمریکا یک نفر گرسنه است. بر اساس این آمار وحشتناک، چهل و دو میلیون نفر از مردم آمریکا در گرسنگی بسر می‌برند که سیزده میلیون نفر از آنان از کودکان و بیش از پنج میلیون نفر از آنان از سالمندان هستند.
آیا بهتر نیست بجای این توهین‌های بیسابقه از سوی رئیس جمهور یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد که برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند، چرا که ملت ایران علیرغم مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد."

 واکنش بعیدی‌نژاد به توهین ضد ایرانی ترامپ

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش بعیدی‌نژاد به توهین ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا: ترامپ به فکر گرسنگان کشور خودش باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..