تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه بیش از 45 هزار تن انواع مواد پلیمری در روز سه شنبه

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 12 دی ماه، میزبان عرضه 45 هزار و 103 تن انواع مواد پلیمری شامل گریدهای مختلف اکریلونیتریل بوتادین استایرن، پلی اتیلن، پلی استایرن،پلی پروپیلن و پلی وینیل کلراید است.


 طی این روز و در تالار مذکور63هزار و 100 تن انواع قیر و 3 هزار تن وکیوم باتوم عرضه می شود.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 75 هزار تن قیر، لوب کات سبک و گوگرد گرانوله است.
این گزارش حاکی است، یک هزار و 500 تن شمش و بیلت آلومینیوم و 200 تن کک متالوژی در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 16 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار و 400 تن شکر سفید، 600 تن روغن آفتابگردان، 600 تن روغن سویا، 400 تن روغن کلزا و 20 هزار قطعه جوجه یک روزه را تجربه می کند.
علاوه براین، 4 هزار و 479 تن ذرت دانه ای نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.
بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه 600 تن روغن پالم مالزی و 20 تن کره لاکتیکی آلمان و بلژیک را تجربه می کند.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه بیش از 45 هزار تن انواع مواد پلیمری در روز سه شنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..