تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد بیرانوند شکسته می‌شود؟/ حسینی: این چند روز آب خوردن هم برایم سخت بود

ساعت24-در فاصله چند روز تا بازی حساس با تراکتورسازی شوک بزرگی به اردوی استقلال وارد شد که ممکن است تمام نقشه‌های وینفرد شفر را برای این بازی به هم بریزد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: در روزی که پیرمرد آلمانی حضور نداشت غیبت سیدحسین حسینی مرد شماره یک این روزهای آبی‌پوشان در اولین جلسه تمرینی بعد از تعطیلات دو روزه باعث شد تا شایعات زیادی در قبال این بازیکن نقل شود، گلری که با آمادگی فوق‌‌‌العاده در آستانه ثبت رکوردی جاودانه در تاریخ لیگ برتر و پیشی گرفتن از گلر رقیب سنتی قرار دارد و حضورش در بازی با حریف تبریزی نقشی کلیدی در این رکوردزنی دارد. حسینی که تنها ۲۵ دقیقه با پیشی گرفتن از رکورد علیرضا بیرانوند در بسته نگه داشتن دروازه به روی مهاجمان رقیب فاصله دارد در استارت دوباره استقلالی‌ها به دلیل درگیری با بیماری آنفلوآنزا غیبت داشت تا همین امر حضور او در تبریز را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد به خصوص که در حاشیه تمرین گفته شد وضعیت جسمانی سیدحسین به قدری نابسامان است که کار او به سرم زدن کشیده شده است. به همین بهانه با گلر استقلال تماس کوتاهی گرفتیم تا از شرایط او مطلع شویم.

سیدحسین در تمرین غیبت داشتی؟
بعد از بازی با استقلال خوزستان به شدت بیمار شدم و این چند روز تعطیلی را به بدترین شکل ممکن گذراندم و به توصیه پزشک نتوانستم در تمرین دیروز حاضر شوم.

یعنی تا این حد بیمار بودی؟
آنفلوآنزای وحشتناکی بود. تا به حال این ویروس را تجربه نکرده بودم تا جایی که آب خوردن هم برایم سخت بود.

پس با این حساب ممکن است بازی با تراکتورسازی را از دست بدهی؟
نه، تلاش می‌کنم از امروز به تمرینات برگردم تا خودم را برای این بازی آماده کنم اما واقعاً بیماری بدی بود.

همه طرفداران با غیبت تو در تمرینات و شنیدن خبر بیماری شدیدی که داشتی نگران شکستن رکورد کلین‌شیت‌های تو شدند؟
رکوردها مهم نیست بلکه برای من رسیدن به بازی تیم و نقش داشتن در موفقیت استقلال اهمیت دارد و اگر لازم باشد که حضور داشته باشم با بیماری هم برای این تیم به میدان می‌روم.

پس طرفداران استقلال منتظر رکوردشکنی تو در تبریز باشند؟
هرچه خواست خدا باشد. اگر کادرفنی صلاح بداند جلوی تراکتورسازی بازی کنم، تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم تا همچنان روند خوب تیم ادامه پیدا کند.

سیدحسین حسینی بنا بر اعلام مسئولان استقلال و کادر پزشکی از امروز به تمرینات بازمی‌گردد تا خود را برای حضور در بازی حساس روز جمعه در تبریز آماده کند. هشت کلین‌شیت متوالی و عبور حسینی از مرز ۷۲۲ دقیقه گل نخوردن علیرضا بیرانوند می‌تواند برای سال‌ها نام او را در تاریخ رکوردها ثبت و جاودانه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد بیرانوند شکسته می‌شود؟/ حسینی: این چند روز آب خوردن هم برایم سخت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..