تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده شکایت یک خارجی به سود استقلال سنگین شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "پروپچيچ" بازيكن سابق تيم فوتبال استقلال براى دريافت مطالبات خود از اين باشگاه شكايتى را به فيفا ارائه كرد كه در نهايت مديران آبى پوش نيز نسبت به رای کمیته انضباطی فیفا اعتراض خود را اعلام کردند تا این پرونده راهی دادگاه عالی ورزش، CAS شود.

همچنين جلسه اى ميان نماينده استقلال و اين بازيكن برگزار شد كه آبى ها در اين ميان دفاعيات خود را براى پرونده ٣٠٠ هزار دلارى "پروپچيچ" ارائه دادند.

به اين ترتيب دادگاه CAS در حال رسیدگی به پرونده باشگاه استقلال و بازیکن کروات است و به نظر می رسد رایی كه در آينده صادر مى شود به نوعى به نفع استقلالى ها باشد و آنها از پرداخت جريمه اى سنگين فرار كنند.

انتهای پیام/

استقلالی ها در انتظار رای دادگاه عالی ورزشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده شکایت یک خارجی به سود استقلال سنگین شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..