تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمزگشایی از معمای فروش بلیت بازی های ایران در جام جهانی

رمزگشایی از معمای فروش بلیت بازی های ایران در جام جهانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درحالی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA)،  هشت درصد از ظرفیت بلیت های قابل فروش ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2018 روسیه را به فدراسیون های حاضر در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان داده است، سهمیه بلیت های ایران در روسیه حدود 5500 بلیت است که تاکنون حدود 1500 عدد از آن به فروش رسیده و بیشترین درصد هم مربوط به دیدار ایران - مراکش و ایران - اسپانیا است.

همچنین در روزهای پیش خبرهایی مبنی بر فروش بلیت های جام جهانی توسط آژانس های هواپیمایی شنیده می شد که علی خطیر، معاون اجرايی دبيركل فدراسيون فوتبال که مسئولیت پروژه بلیت فروشی را بر عهده دارد، این خبر را تکذیب کرد.

او در این باره بیان کرد: متاسفانه خبرهایی شنیده می شود که دورغ است و سبب فریب خوردن مردم می شود. سهمیه بلیت های ایران در جام جهانی 5 هزار تا است که حدود 1500 تا فروش رفته  و اخباری مبنی بر فروش 22 هزار بلیت کذب محض و دروغ است.

خطیر افزود: 810 نفر از مردم حدود 1500 بلیت ایران در جام جهانی را خریداری کردند که بیشترین آن مربوط به دیدار ایران - مراکش و ایران - اسپانیا است و بیشترین درخواست کننده هم برای جایگاه A بوده و دیگر جایگاه ها علاقه مند کمتری داشته است.

معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آژانس های هواپیمایی از داشتن بلیت خبر می دهند، خاطرنشان کرد: 8درصد ظرفیت بلیت های قابل فروش ورزشگاه ها برای فدراسیون ها در نظر گرفته شده که 700 بلیت برای خانواده فوتبال است و 70 درصد باقیمانده هم از طریق سایت فدراسیون فوتبال بلیت فروشی می شود. فروش 30 درصد بلیت های باقیمانده هم از طریق سایت فیفا انجام می شود و سهمیه ایران 5500 بلیت است که متاسفانه برخی ها از فروش 22 هزار بلیت خبر می دهند که دورغ است.

انتهای پیام/

اظهارات خطیر درباره بلیت های ایران در جام جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمزگشایی از معمای فروش بلیت بازی های ایران در جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..