تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین وضعیت آل‌کثیر بعد از بازی با پرسپولیس

۶۵۵۸۰۳

۸۱۲  بازدید

ورزش سه: بعد از غیبت عیسی آل کثیر در اولین تمرین بعد از تغییر مالکیت تیم نفت شایعه جدایی قطعی این بازیکن از نفت بر سر زبان ها افتاد.

اما با شرکت این بازیکن در تمرین امروز نفت و برگزاری جلسه با هومن افاضلی، تمامی تصمیمات به بعد از بازی با پرسپولیس موکول شد.

طبق گفته‌ی سمیعی، عیسی آل کثیر در بازی با پرسپولیس حضور خواهد داشت و بعد از بازی هومن افاضلی وضعیت وی را مشخص خواهد کرد.

سمیعی همچنین از پایان محرومیت باشگاه نفت از نقل و انتقالات خبر داد و اعلام کرد کادر فنی جدید، فردا و با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را ثبت خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین وضعیت آل‌کثیر بعد از بازی با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..