تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: دوناروما را نمی خواهیم

۶۵۵۷۹۸

۱۰۳۸  بازدید

ماکسی الگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است شزنی جانشین بوفون برای فصول بعدی خواهد بود.

ورزش سه: ماکسی الگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است شزنی جانشین بوفون برای فصول بعدی خواهد بود.

 آلگری همچنین دیدار فردا شب تیمش برابر تورینو در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را بسیار دشوار خواند و از انگیزه حریف برای انتقام سخن گفت.

وضعیت دروازه یوونتوس: "همانطور که بارها گفته ام شزنی وارث بوفون در یوونتوس خواهد بود. بوفون و شزنی هر یک به عنوان یک بازیکن و چه یک انسان برای هم احترام زیادی قائل هستند که این موضوع اهمیت فراوانی دارد و از نظر من یوونتوس با خرید سنگربانی مانند شزنی یک سال پیش از خداحافظی بوفون حرکت درستی انجام داد.

آلگری: دوناروما را نمی خواهیم

دوناروما نیز بازیکن جوانی است که در حال پیشرفت است؛ اما یوونتوس جانشین بوفون را به خدمت گرفته است و ما نیازی به دوناروما نداریم."

دیدار برابر تورینو: "کوپا ایتالیا بسیار برای ما مهم است و می خواهیم به فینال برسیم. یوونتوس 3 سال متوالی است فاتح کوپا شده؛ اما ما فردا دیدار دشواری داریم، زیرا تورینو به دنبال انتقام است.

تورینو عملکرد خوبی در سری آ نداشته و بازی فردا از این جهت که می تواند راهی برای رسیدن آنها به لیگ اروپا باشد برای تورینو خیلی مهم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: دوناروما را نمی خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..