تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 49 کاروان از دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات/ برنامه ای برای افزایش سهمیه نداریم

4107 نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات اعزام می‌شوند/برنامه ای برای افزایش سهمیه نداریممحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌ و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باتوجه به استقبال بالای دانشجویان چه در این دوره و دورهای قبل سهمیه ها را  افزایش دادیم، به طوری که در این دوره که از اول بهمن ماه سال جاری   آغاز می شود، 420کاروان در قالب 17000 نفر به عتبات اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تعداد اعزامی‌ها با تعداد 9088 نفر از دانشگاه های علوم پزشکی هستند که ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: اولین گروه اعزام ها در اول بهمن ماه سال جاری از شهرهای زنجان، قزوین، خراسان جنوبی و سمنان اعزام می‌شوند و اولین گروه هم 4 بهمن ماه از تهران اعزام می شوند.

فقیهی اضافه کرد: با این تعداد ثبت نام 4107نفر بر اساس قرعه کشی انتخاب شده‌اند که در قالب کاروان‌های مشترک و کاروان‌های وزارت بهداشت به عتبات اعزام می‌شوند.

وی یادآورشد: با اشاره به اختصاص کاروان‌های مختص دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: 2147 نفر از دانشگاهیان وزارت بهداشت از طریق کاروان‌های مشترک دانشگاهیان به عتبات اعزام و تعداد 1960 نفر هم با 49 کاروان که برای دانشگاه‌های علوم پزشکی در نظر گرفته‌ایم اعزام خواهند شد.

فقیهی اضافه کرد: از دانشگاهیان عازم به عتبات تقاضا داریم که به هیچ نحو افراد غیر دانشگاهی را جایگزین خود نکنند و در کاروان‌ها افراد غیر دانشگاهی حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان در خصوص دوره جدید اعزام ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 49 کاروان از دانشگاهیان وزارت بهداشت به عتبات/ برنامه ای برای افزایش سهمیه نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..