تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ ترین خوراکی‌ های سال ۲۰۱۷ را ببینید!(۱)

عجیب ترین خوراکی‌ های سال ۲۰۱۷ , قهوه در نان قیفی، کیک هایی که شبیه قطره باران بودند، شکلات‌های طبیعی صورتی و تخم مرغ‌های ابری تنها برخی از نوآوری‌های خوراکی سال ۲۰۱۷ بودند.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال ۲۰۱۷

عجیب ترین خوراکی‌ های سال ۲۰۱۷ , سال ۲۰۱۷ پر از نوآوری‌های خوشمزه در صنایع غذایی بود. هرچند برخی از آن‌ها آمده اند که ماندگار شوند، اما بسیاری هم با آمدن سال ۲۰۱۸ به تاریخ خواهند پیوست. قهوه در نان قیفی، کیک هایی که شبیه قطره باران بودند، شکلات‌ های طبیعی صورتی و تخم مرغ‌ های ابری تنها برخی از نوآوری‌های خوراکی سال ۲۰۱۷ بودند. اما هرچند آن‌ها مدتی بسیار پرطرفدار بودند، پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۸ دیگر روی میز نخواهند بود.

در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام با غذاهای منحصربفرد توجه علاقمندان به غذا را به خود جلب کرد،
حتی غذاهای معمولی با رنگ غذا رنگ شدند تا متفاوت‌تر باشند.

اسپاگتی‌های رنگین کمانی

یکی از عجیب‌ترین غذاها، نودل‌ها و اسپاگتی‌های رنگین کمانی بودند که شبیه پلاستیک شده و اشتها را کور می‌کردند.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال 2017

تخم مرغ‌ های ابری

درتخم مرغ‌های ابری، ابتدا سفیده و زرده جدا شده و سپس سفیده هم زده می‌شود تا کاملا پف کند و بعد پخته می‌شود. اما این روش هم در حال از بین رفتن است. طرفداران سلامت از این غذا استقبال کردند، چون فقط ۱۶۱ کالری داشت، اما تخم مرغ‌های آبپز و پخته کالری کمتری دارند و سریعتر آماده می‌شوند.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال 2017 تخم مرغ ابری عجیب ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷

سوشی برگر

همچنین بخوانید :  مهناز افشار در دوران دبیرستان چه شکلی بود؟ +عکس

سوشی برگر هم یکی از غذاهایی بود که امسال به وجود آمد، اما این غذا نمونه کلاسیک غذایی است که بسیار بهتر و راحتتر از سوشی برگر می‌توان آن را خورد. طرفداران برگر که نان برگر را با سوشی جایگزین کرده و آن را با ماهی، جلبک دریایی و سس پر کرده اند، اعتراف می‌کنند که خوردن آن بسیار سخت است، چون بعد از اولین گاز برنج‌ها روی دستتان می‌ریزد.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال 2017 سوشی برگر

خوردن قهوه در قیف

خوردن قهوه در قیف یکی دیگر از ابتکارات فراگیر امسال بود، اما برخلاف لیوان‌های سرامیکی، مخروط نمی‌تواند نوشیدنی را زیاد گرم نگه دارد و اگر روی آن هم شکلات باشد در قهوه ذوب می‌شود. این هم یکی دیگر از نوآوری هایی است که ظاهرش بهتر از طعم آن است و در سال ۲۰۱۸ دیگر شاهدش نخواهیم بود.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال 2017 قهوه در قیف

پودینگ یورکشایر

پودینگ یورکشایر یکی از معدود نوآوری هایی است که از انگلستان آغاز شد، اما هنوز معلوم نیست که سال آینده هم همینقدر پرطرفدار باشند. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این نوع پودینگ یورکشایر بیش از حد ضخیم است و به محض اینکه سعی کنید بخورید همه جا را کثیف می‌کند.

عجیب ترین خوراکی‌ های سال 2017 پودینگ یورکشایر

ادامه دارد….

برترین‌ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ ترین خوراکی‌ های سال ۲۰۱۷ را ببینید!(۱)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..