تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقال مهدی طارمی مهاجم این تیم به باشگاه الغرافه قطر موافقت کرد. این انتقال در قبال قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری صورت می‌گیرد.

به گزارش شمانیوز: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر روز گذشته تصمیم نهایی خود را مبنی بر درخواست باشگاه الغرافه قطر برای جذب مهدی طارمی گرفت.
این باشگاه در راستای درآمدزایی، حاضر شده است طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر را به لیگ ستارگان قطر منتقل کند.
مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت خود را به زودی به همتایان خود در باشگاه الغرافه قطر بطور کتبی اعلام می کنند تا بلافاصله پس از دریافت وجه خود بابت این انتقال، مجوز حضور طارمی در الغرافه را صادر کنند.
باشگاه پرسپولیس بابت انتقال ۶ ماهه مهاجم خود، ۵۰۰ هزار دلار دریافت می کند و مهدی طارمی نیز رقمی نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار به جیب خواهد زد؛ انتقالی گرانقیمتی که برای باشگاه پرسپولیس و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران سود خوبی دارد.
قرار است مهدی طارمی در ضیافت ناهار امروز باشگاه برای اعضای مسیحی خود به مناسبت سال نو میلادی، از همبازیان خود خداحافظی کرده و مقدمات سفر به قطر را فراهم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس قطعی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..