تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: برای رفع محدودیت‌ها در حال مذاکره با شورای امنیت کشور هستیم

از صدها هزار هموطن عزیزی که بدلیل شرایط اخیر متضرر شده‌اند، عذرخواهی می کنمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با اشاره به مختل شدن پیام رسان تلگرام و شبکه اجتماعی اینستاگرام  از تمامی مردم  که به دلیل شرایط اخیر متضرر شده‌اند، عذرخواهی کرد و از مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت ها خبر داد.

 آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت:

"یکی از جهت گیری‌های دولت برای حل معضل بیکاری، توسعه کسب کار‌های نوپا و تقویت فضای مجازی بوده و خواهد بود. وظیفه دارم از صد‌ها هزار هموطن عزیزی که به دلیل شرایط اخیر متضرر شده‌اند، عذرخواهی کنم. با بازگشت آرامش، در حال مذاکره با شورای امنیت کشور برای رفع محدودیت‌ها هستیم."

 از صدها هزار هموطن عزیزی که بدلیل شرایط اخیر متضرر شده‌اند، عذرخواهی می کنم

انتهای پیام/

 وزیر ارتباطات از مردم عذرخواهی کرد+توییت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: برای رفع محدودیت‌ها در حال مذاکره با شورای امنیت کشور هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..