تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ایران در هر ۹ پست برتر ۲۰۱۷ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا

حضور ایران در هر ۹ پست برتر ۲۰۱۷ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیابه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان هر سال میلادی معمولا افراد از طریق نرم افزاری، 9 پست پرطرفدار بارگذاری شده را به دست می آورند و آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. با پایان سال 2017، اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بهترین پست های خود در این سال را در صفحه خود قرار داد.

نکته قابل توجه این است که ایران در هر 9 پست پرطرفدار سال 2017 اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارد و درخشش افراد، تیم های باشگاهی و همچنین تیم ملی جوانان و بزرگ سالان کشورمان عنوان بهترین تصاویر از نگاه کاربران را کسب کرده است.

در ادامه می توانید 9 تصویر برتر اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال در سال 2017 را مشاهده کنید.

حضور ایران در هر ۹ پست برتر ۲۰۱۷ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا

انتهای پیام/

درخشش ایران در اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ایران در هر ۹ پست برتر ۲۰۱۷ اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..