تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط طارمی برای تمدید با پرسپولیس

می‌گویند به امید پیشنهادی دندانگیر، مهدی طارمی پیشنهاد یک باشگاه بلژیکی را رد کرده و به باشگاه هم گفته که حاضر نیست به الغرافه برود.

به گزارش شمانیوز: مهدی طارمی پیشنهاد یک باشگاه بلژیکی را رد کرده و به باشگاه هم گفته که حاضر نیست به الغرافه برود. از طرفی به پیشنهاد پرسپولیس برای امضای قرارداد دو‌ساله هم «نه» گفته و پیشنهادی متقابل را گذاشته روی میز هیات مدیره؛ تمدید یکساله به شرط حق فسخ یکطرفه. هر دو پیشنهاد اما رد شدند و حالا باشگاه در تلاش است که مهاجم ملی‌پوش خود را به حضور در الغرافه راضی کند. پیشنهاد قطری‌ها اگر 6 ماهه بود، قطعا طارمی «نه» نمی‌گفت اما آنها هم می‌خواهند با این بازیکن یکساله ببندند و با انتقال او به اروپا بعد از جام جهانی، هزینه‌های جذبش را تلافی کنند. این همان دلیلی است که مهدی طارمی نه پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفته و نه پیشنهاد الغرافه را.

رسانه‌ای کردن مخالفت مهدی طارمی با پیشنهاد دو‌ساله پرسپولیس، در واقع اعلام موافقت برانکو با جدایی این بازیکن بود. اتفاقی که باشگاه امید چندانی به رخ دادنش نداشت اما دست‌نوشته‌ای که طارمی به دست وکیلش به سرمربی و مدیران باشگاه رساند، دیگر جایی برای مخالفت باقی نگذاشت.

برای همین برانکو در جایی که منتظر شنیدن خبر تمدید قرارداد خودش بودیم، از جدایی آقای گل دو فصل اخیر پرسپولیس گفت. حرفش این بود که مهدی طارمی بازی در یک تیم خارجی را به امضای قرارداد بدون قید و شرط با پرسپولیس ترجیح داده و او و باشگاه هم مانعش نخواهند شد.

دیروز اما درست موقعی که اعضای هیات مدیره باشگاه پیشنهاد الغرافه را به بحث گذاشته بودند، ایوانکوویچ و پیروانی مهاجم جدایی‌طلب را کنار کشیدند و بعد از شنیدن حرف‌هایش، هر کدام صحبتی کوتاه با او داشتند.

حال آنکه نه این صحبت‌های درگوشی دوستانه و نه آنچه مدیران باشگاه در هم‌نشینی صبحگاهی‌شان به هم گفته‌اند، هیچ‌کدام تاثیری در تصمیم مهدی طارمی ندارد. او هر دو پایش را در یک کفش کرده و می‌خواهد برود اما نه حالا. گفته تا آخر فصل با پرسپولیس می‌ماند و امیدش به پیشنهادهایی است که بعد از جام جهانی از اروپا برایش می‌فرستند.

باشگاه هم نه که با انتقال طارمی مخالف باشد اما می‌خواهد پیش از پایان فصل که قرارداد این بازیکن منقضی می‌شود، او را به یک تیم خارجی بفرستد و از این راه پولی به جیب بزند. مورد اختلاف دو طرف هم همین است. اینکه باشگاه می‌خواهد مهدی طارمی را به‌عنوان بازیکن خودش بفروشد و طارمی گفته تا پیش از آزادی‌اش جایی نمی‌رود. هیچ‌کدام هم حاضر نیستند کوتاه بیایند.

البته مهدی طارمی گفته که پیشنهاد پرسپولیس برای تمدید قراردادش را می‌پذیرد اما اگر به شرط‌هایش تن بدهند؛ نه آنطور که باشگاه خواسته، بی قید و شرط دوساله ببندد. این مهاجم ملی‌پوش گفته که به خاطر محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن، آمادگی‌ تمدید قرارداد را دارد اما تنها برای یک فصل و به شرط اینکه حق فسخ یکطرفه را به او بدهند. اینگونه که در صورت دریافت پیشنهاد خوب خارجی، بتواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند و برود.

اگر هم به تمدید قرارداد فکر می‌کند، برای این است که بازماندن از حضور در فوتبال اروپا را هم در احتمالاتش گنجانده. او تا همین امروز هم برای اروپایی شدن خیلی به این در و آن در زده اما به نتیجه نرسیده و از آنجا که هیچ باشگاه اروپایی خواهان او نیست، به پیشنهادهای عربی هم پشت کرده و ترجیح می‌دهد تا نیمه‌های تابستان که جام جهانی به پایان می‌رسد، منتظر پیشنهادهایی دهان‌ پر کن بماند. اگر باز هم به خواسته‌اش نرسید، آنوقت می‌رود سراغ پیشنهادهایی که از قطر برایش فرستاده‌اند.

خلاصه اینکه همه راه‌ها را برای لژیونر شدن امتحان می‌کند و اگر راه به جایی نبرد، از سر ناچاری پایبند قرارداد یکساله‌ای می‌شود که احتمالا با پرسپولیس امضا خواهد کرد و فعلا مدیران باشگاه حاضر نشده‌اند به آن تن بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط طارمی برای تمدید با پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..