تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو فیلم سهم فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجر

دو فیلم سهم فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجربه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند سال اخیر فیلم اولی‌ها با درخشش در جشنواره فیلم فجر و پس از آن در اکران، توانستند موفقیت‌های خوبی به دست آورند.

با نگاهی به لیست فیلم‌های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، دو فیلم اولی می‌بینیم که یکی از آنها بازیگر موفقی نیز هست.

فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی با موضوع کمدی و «امیر» نیما اقلیما با موضوع اجتماعی ، فیلم اولی‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر هستند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا این آثار می توانند نظر مخاطبان عام و خاص را به خود جلب کنند؟

گفتنی است؛ بازیگران فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهران احمدی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، سیامک صفری و ... و بازیگران «امیر» میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، سحر دولتشاهی و... هستند.

انتهای پیام/

فيلم اولی ها هم به جشنواره فجر 36 رسيدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو فیلم سهم فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..