تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد افراد كشته شده در اغتشاشات

با استناد به این فیلم در حوادث چند روز اخیر برخی از شهرهای ایران تا حالا سیزده نفر کشته شده‌اند.

خبرگزاری صدا و سیما گزارشی درباره اعتراضات خیابانی اخیر در برخی از شهرهای ایران تهیه کرده است. در این فیلم تصاویری از تخریب اموال آتش نشانی در دورود، حمله به خودروهای مردم در تویسرکان و آتش زدن چند بانک‌ در شاهین شهر اصفهان نشان داده می‌شود.

در گزارش تهیه شده توسط "صدا و سیما" تعداد کشته‌های دورود در اعتراضات یکشنبه شب دو نفر اعلام می‌شود. با این توضیح که دو نفر دیگر نیز در اعتراضات شنبه شب در همین شهر با گلوله کشته شده بودند.

آن گونه که در فیلم تهیه شده در خبرگزاری صدا و سیما اعلام می‌شود در تیراندازی مشکوک در تویسرکان 6 نفر کشته شده اند.

در ادامه به حوادث شاهین شهر اصفهان نیز پرداخته می‌شود. به روایت این فیلم، در حوادث شب گذشته شاهین شهر سه نفر کشته شدند.  با استناد به این فیلم در حوادث چند روز اخیر برخی از شهرهای ایران تا حالا سیزده نفر کشته شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد افراد كشته شده در اغتشاشات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..