تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی شیرین لیورپول در وقت های تلف شده برابر برنلی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه چارچوب هفته بیست و دوم لیگ انگلیس از ساعت 18:30 سه دیدار برگزار شد که در مهم ترین بازی تیم لیورپول در تارف مور میهمان برنلی بود و در پایان 2 بر یک پیروز شد.

سادیو مانه و کلاوان در دقایق 61 و 94 گل های شاگردان کلوپ را وارد دروازه برنلی کردند. یوهان گودمونسون هم در دقیقه 87 برای برنلی گلزنی کرد.

شاگردان کلوپ با این برد 44 امتیازی شدند و هم امتیاز با یونایتد ، به علت تفاضل گل کمتر در رده چهارم قرار گرفتند.برنلی هم با 34 امتیاز در رتبه هفتم است.

نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

استوک سیتی 0-نیوکاسل 1

لسترسیتی 3- هادرسفیلد 0

در آخرین دیدار امشب تیم های اورتون و منچستریونایتد از ساعت 21:00 در گودیسون پارک به مصاف هم می روند.

همچنین در نخستین دیدار این هفته برایتون در امریکن اکسپرس میزبان بورنموث بود و در پایان این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

گفتنی است منچستر سیتی با 59 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و دوم لیگ جزیره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی شیرین لیورپول در وقت های تلف شده برابر برنلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..