تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد باورنکردنی قیمت ستاره برزیلی بارسلونا

۶۵۵۲۴۷

۲۳۵  بازدید

ارزش پائولینیو در بازار نقل و انتقالات از زمان پیوستن به بارسلونا 3 برابر شده است.

ورزش سه: اگرچه در ابتدا هواداران بارسلونا با بی میلی فراوان از انتقال پائولینیو استقبال کردند، اما ارزش این ستاره برزیلی در بازار نقل و انتقالات 3 برابر شده که باورنکردنی است.

رشد باورنکردنی قیمت ستاره برزیلی بارسلونا

بسیاری معتقد بودند علیرغم عملکرد خوب پائولینیو در سوپرلیگ چین، تطابق  یافتن با سبک بازی بارسا و لالیگا دشوار است و حضور ناموفق این بازیکن در تاتنهام نیز بر این ادعا صحه می گذاشت؛ اما حالا ارزش پائولینیو که با 15 میلیون یورو راهی بارسا شد، در سایت ترنسفر مارکت 3 برابر شده است. عملکرد پائولینیو در ماه های اخیر و زدن 6 گل برای بارسا شاید نشان از صحت این افزایش قیمت بوده و حالا دیگر کسی به توانایی های این هافبک برزیلی تردیدی ندارد.

پائولینیو به خوبی موفق به جلب اعتماد والورده شده و حضور او در ترکیب ثابت بارسا برابر رئال مادرید نیز موید همین موضوع بود. بدین ترتیب بی شک سرمربی موفق بارسا در نیم فصل دوم روی هافبک برزریلی خود حساب ویژه ای باز کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد باورنکردنی قیمت ستاره برزیلی بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..