تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیلی: دانشجویان باید از مسئولان مطالبات تخصصی داشته باشند

جلیلی: دانشجویان باید از مسئولان مطالبات تخصصی داشته باشندبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود گفت دانشجویان باید با رصد دقیق مشکلات اصلی کشور و با مطالبه تخصصی از مسئولان، در حل مشکلات نقش‌آفرینی کنند.

وی در ادامه این توئیت با انتقاد از دانشجویان ابراز داشت که نمونه ای از مسایل اصلی کشور «بودجه» است ولی در چند هفته گذشته در این باره نقش‌آفرینی خاصی از دانشجویان دیده نشد.

جلیلی در توییتر نوشت:

"دانشجویان همچون ابتدای انقلاب باید با رصد دقیق مشکلات اصلی کشور، با «مطالبه تخصصی» از مسئولان و دستگاه ها به حل مشکلات اقدام کنند.

نمونه ای از مسایل اصلی کشور «بودجه» است ولی ندیدم در چند هفته گذشته در این باره حرف تخصصی و دقیقی از سوی دانشجویان مطرح شود."

جلیلی: دانشجویان باید از مسئولان مطالبات تخصصی داشته باشند

انتهای پیام/

انتقاد جلیلی از دانشجویان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیلی: دانشجویان باید از مسئولان مطالبات تخصصی داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..