تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگرمی خطرناک مرد جوان عنکبوتی! +فیلم

سرگرمی خطرناک مرد جوان عنکبوتی! فیلم//////////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که یک مرد جوان را در حال  پایین آمدن سریع از داربست ساختمانی بلند در لیورپول انگلیس نشان می داد موجب حیرت کاربران شد. در این فیلم این مرد در حالی که از داربست یک ساختمان بلند و با سرعت زیاد در حال پایین آمدن است دیده می شود. در این فیلم صدای یکی از دوستان وی نیز شنیده می شود که او را " مرد عنکبوتی" می نامد.

 پس از انجام این عمل مخاطره آمیز، بلافاصله پلیس و آتشنشانی محلی لیورپول در محل حاضر شدند و آنها مجبور به فرار شدند. یکی از دوستان مرد عنکبوتی در این خصوص گفت: " ما این ساختمان بلند را برای تمرین انتخاب کردیم، چون نمای بسیار زیبایی دارد. متاسفانه به علت حضور پلیس مجبور شدیم این مکان را زودتر ترک کنیم."

 انتهای پیام/

اقدام مخاطره آمیز جوان انگلیسی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگرمی خطرناک مرد جوان عنکبوتی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..