تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت موسسه نور از شرکت های دانش بنیان

معاون طرح و برنامه موسسه اعتباری نور مطرح کرد:

موسسه نور آمادگی لازم جهت حضور در عرصه شرکت های دانش بنیان در قالب تامین سرمایه و سرمایه گذاری را به طور کامل دارد.

به گزارش شمانیوز، علی ارشدی، معاون طرح و برنامه موسسه نور از آمادگی این موسسه جهت حضور در عرصه شرکت های دانش بنیان در قالب تامین سرمایه و سرمایه گذاری خبر داد.

 ارشدی گفت: این موسسه در چارچوب تهیه برنامه های میان مدت و بلندمدت خود،  آمادگی لازم جهت حضور در عرصه شرکت های دانش بنیان در قالب تامین سرمایه و سرمایه گذاری را به طور کامل برخوردار است و کاملا در این زمینه اعلام آمادگی جهت بررسی طرح های پیشنهادی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: این موسسه چشم‌انداز فعالیت‌های خود را تاثیرگذاری بر پیشرفت کشور و توسعه‌ ملی، ارایه‌ خدمات نوین بانکی و توانمندسازی عموم افراد جامعه از طریق فراهم کردن بالاترین امکانات مشارکت اجتماعی و اعتباری ترسیم کرده‌است.

معاون طرح و برنامه موسسه نور اظهار داشت: این موسسه با پیوستن به شبکه شتاب و سامانه‌های ساتنا و پایا و همچنین اتصال به درگاه‌های خدمات الکترونیکی متصل به شبکه شتاب از جمله همراه‌ بانک، تلفن‌ بانک و اینترنت بانک امکان استفاده از بانکداری الکترونیکی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

منبع:اخبار پولی مالی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت موسسه نور از شرکت های دانش بنیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..