تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش یامین‌پور به اغتشاشات اخیر

واکنش یامین‌پور به اغتشاشات اخیربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یامین‌پور فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در حساب توییتر خود، در واکنش به حوادث و اغتشاشات اخیر ابراز داشت که امید دارد میان شلوغی‌های اخیر بخشی از فاصله احساسی باقی مانده از سال 88 ترمیم شود.

وی همچنین ابراز داشت که به لطف نفرت عمومی از آل‌سعود، پرچم مقدس ایران و سردار سلیمانی باعث همگرایی سلایق سیاسی هستند.

گفتنی است دو شب پیش عده معدودی از آشوبگران که از کانال های تلگرامی معاند و شبکه های خارجی جریان‌دهی می‌شدند، به خرابکاری در تهران و برخی شهرهای ایران پرداختند و به اموال عمومی آسیب رساندند.

یامین‌پور در تویینر نوشت:

"میان این شلوغی‌ها امید دارم بخشی از گپ احساسی به‌جا مونده از سال ۸۸ ترمیم بشه.

پرچم مقدس ایران و سردار سلیمانی قدرمتیقن همگرایی سلایق سیاسی ماست.

به لطف نفرت از آل سعود"

واکنش یامین‌پور به اغتشاشات اخیر

انتهای پیام/

توییت یامین‌پور در خصوص اغتشاشات اخیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش یامین‌پور به اغتشاشات اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..