تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوروکراسی جشنواره فیلم فجر، چشمش را بر فیلم من بست

بوروکراسی جشنواره فیلم فجر چشمش را بستبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد مؤتمن از طریق هیات انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر انتخاب نشد و از رقابت با دیگر آثار بازماند.

مؤتمن درباره این جریان واکنش نشان داد و مطلبی را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که در زیر می خوانید:

«سراسر شب، طبيعى ترين انتخاب براى شركت در بخش مسابقه جشنواره فجر بود، اما بوروكراسى جشنواره، چشمش را بر اين فيلم بست و آن را نخواست. در اين باره هـيچ نمي گويم. جشنواره فيلمهـاى منتخبش را به نمايش خواهـد گذاشت و من براى هـمكارانم كه فيلمهـايشان پذيرفته شده، آرزوى موفقيت می كنم؛ اما طى گفتگوئى كه امروز با آقاى نوروز بيگى، تهـيه كننده فيلم داشتم، بزودى «سراسر شب» را براى جمع كثيرى از منتقدين و نويسندگان و روزنامه نگاران سينمائى نمايش خواهـيم داد. هـيچ چيز بهـتر از افكار عمومى نيست. شايد جشنواره مجبور شود از باقيمانده حيثيت خود دفاع كند.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوروکراسی جشنواره فیلم فجر، چشمش را بر فیلم من بست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..