تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرکارترین بازیگران فجر 36 چه کسانی هستند؟/ حضور بابک حمیدیان در جشنواره با 4 فیلم

پرکارترین بازیگران فجر 36 چه کسانی هستند؟/ حضور بابک حمیدیان با 4 فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک روال عادی در همه کشورها برای عرضه کالا و یا آثار هنری، وجود دارد که می‌توان این رخداد را به نوعی ویترین و یا رسانه‌ای به اسم جشنواره نام نهاد. هر سال چه در ایران و چه در دیگر کشورها، جشنواره‌های هنری مختلفی برای تبلیغ و یا عرضه آثار هنری اعم از تئاتر، موسیقی و فیلم های سینمایی برگزار می شود.

در ایران هم از دی ماه هر سال جشنواره فجر در حوزه های موسیقی، تئاتر، فیلم، ادبیات، تجسمی و مد و لباس آغاز به کار می‌کند.

اما در اين ميان، جشنواره فیلم فجر در میان همه فستيوال‌های هنری پر رنگ و خوش رنگ و لعاب‌تر به مردم معرفی می‌شود. شاید بتوان گفت این رنگ و لعاب و صدای رسای سیمرغ فیلم فجر به خاطر حضور بازیگرانی است که هرکدام طرفداران خود را در برهه زمانی 10 روزه به سینماها می‌کشانند. بازيگرانی كه با قدم گذاشتن روی فرش قرمز فیلم فجر و شات های دوربین عکاسی، با مخاطبان اصلی سینما به تماشای فیلم خود می نشينند.

مخاطبانی که هم در آرای مردمی و هم در تصمیم هیئت داوران، سرنوشت پرواز سیمرغ را به دست هر بازیگر مشخص می‌کنند.  نباید از این غافل شد که جشنواره فیلم فجر همانطور که برای کارگردان اولی ها شانسی بزرگ محسوب می‌شود، برای بازیگرانی که برای اولین بار با فیلم خود به جشنواره فیلم فجر می آیند، هم امتیازی بزرگ است.

در این میان بازیگرانی هم وجود دارند که در کنار امضاي کارگردان‌های با تجربه، حضور آنها بی حاشیه و بی سر و صدا نيست. بازیگرانی مثل پرويز  پرستویی، نوید محمدزاده، هادی حجازی‌فر، مهتاب کرامتی، جواد عزتی، ساعد سهیلی، بابک حمیدیان و ... .

رقابت ميان اين بازيگران برای كسب جايزه بهترين‌های جشنواره فجر، همواره يكی از جذاب‌ترين بخش‌های اين رويداد فرهنگی بوده است.

شايد بد نباشد، در فاصله يك ماه مانده به برگزاری اين رويداد سينمايی نگاهی به ليست بلند بالای بازيگران حاضر در جشنواره فجر 36 بيندازيم؛

درمیان کسانی که در این دوره حضور دارند بابک حمیدیان با 4 فیلم به وقت شام، جشن دلتنگی، مصادره و سرو زیر آب بیشترین فیلم را دارد. هادی حجازی فر با سه فیلم لاتاری، به وقت شام و دارکوب و سحر دولتشاهی با سه فیلم عرق سرد، امیر، چهارراه استانبول به صورت مشترک در رتبه دوم قرار دارد. ساعد سهیلی با دو فیلم لاتاری و اتاق تاریک، محسن کیایی با دو فیلم چهارراه استانبول و جشن دلتنگی، مینا ساداتی با دوفیلم جشن دلتنگی و سرو زیرآب، جمشید هاشم پور با دو فیلم دارکوب و هایلایت، امین حیایی با دو فیلم دارکوب و شعله ور، هومن سیدی با دو فیلم مصادره و مغزهای کوچک زنگ زده، هادی کاظمی با دو فیلم مصادره و امیر، سیامک صفری با دو فیلم مصادره و بمب، امیر جدیدی با دو فیلم عرق سرد و تنگه ابوغریب، فرخ نعمتی با دو فیلم سرو زیرآب و امپراتور جهنم و سعید آقاخانی با دو فیلم ماهورا و کامیون در جشنواره فیلم حضور دارند.

*پرویز پورحسینی، مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی با بازی در فیلم سینمایی «جاده قدیم» به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می آیند.

*در فیلم سینمایی «امیر» میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی، کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی با دیگر بازیگران به رقابت می پردازد. 

سحر دولتشاهی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بازیگر زن مکمل را با ایفای نقش در فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به دست آورد. 

*فیلم سینمایی «به وقت شام» با دو بازیگر ایرانی هادی حجازی فر و بابک حمیدیان از جبهه های مقاومت سوریه به جشنواره 36 آمده است. 

بابک حمیدیان از جمله بازیگران پر جایزه ای است که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم های سینمایی «چ» و «روز رستاخیز» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد. او امسال در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، علاوه بر فیلم حاتمی کیا، حضور در فیلم های «جشن دلتنگی»، «سرو زیر آب» و «مصادره» را تجربه کرده است. 

* هادی حجازی فر که با ایفای نقش در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان به سینمای ایران معرفی شد، توانست در دوره سی و پنجم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد. او امسال با بازی در فیلم های «به وقت شام»، «دارکوب»، «لاتاری» در این دوره حضور دارد.

* ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی و سید علیرضا میرسالاری با ایفای نقش در فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به جشنواره فجر امسال آمدند.

* محسن کیایی، بهنام تشکر، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، ساغر قناعت، عرفان ناصری، علی دهبان، ندا عقیقی، اشکان منصوری، پریوش نظریه و امید روحانی با ایفای نقش در «جشن دلتنگی» به جشنواره فیلم های سینمایی رسیدند.

* «تنگه ابوغریب» به کارگردانی بهرام توکلی با بازی جواد عزتی، امیر جدیدی، حمید رضا آذرنگ، علی سلیمانی و مهدی قربانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران می شود.

*مهناز افشار، امین حیایی، سارا بهرامی، جمشید هاشم ‌پور، هادی حجازی ‌فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی از جمله بازیگران حاضر در فیلم سینمایی «دارکوب» هستند.

در این میان، مهناز افشار تا به امروز کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای بازی در فیلم «پل چوبی» و برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای فیلم «برف روی کاج» شده است.

* در بین بیست و دو فیلم راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، «هایلایت» با بازی پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به نمایش در می آید. 

* پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان و رضا فیاضی با بازی در فیلم سینمایی «کار کثیف» به جشنواره 36 آمده اند و فیلم سینمایی «سوءتفاهم» با ایفای نقش هانیه توسلی، مریلا زارعی، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی شانس رسیدن به جشنواره امسال را پیدا کرده است.

مریلا زارعی و اکبر عبدی از جمله بازیگران نام آشنای جشنواره فیلم فجر هستند که هر کدام در ادوار مختلف این فستیوال سینمایی جوایز متنوعی را به دست آورده اند.

*باران کوثری که پیش از این در جشنواره بیست و پنجم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را برای دو فیلم «خون بازی» و «روز سوم» به دست آورد‌، امسال با «عرق سرد» سهیل بیرقی به جشنواره آمده است.

همچنین امیر جدیدی، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم سینمایی «من» شده، در کنار لیلی رشیدی و سحر دولتشاهی به جشنواره سی و ششم آمده است. 

*فیلم سینمایی «بمب» با ایفای نقش بازیگرانی چون لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی‌پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین‌پور و شهروز آقایی‌پور به این جشنواره سینمایی آمده است.

* «سرو زیرآب» با حضور بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح و امیر دلفانی به دوره سی و ششم رسید.

* بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، ماهور الوند، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان، پوریا رحیمی سام و کارن کیایی به کارگردانی مصطفی کیایی، پس از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» را به جشنواره فیلم فجر آوردند.

* فیلم سینمایی «خجالت نکش» با دو بازیگر اصلی احمد مهران فر و شبنم مقدمی به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه یافته است و «امپراطور جهنم» با ایفای نقش فرخ نعمتی، علیرام نورایی، علی نصیریان، عنایت شفیعی و کوروش زارعی به این فستیوال سینمایی آمده است.

* امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام و پانته آ مهدی نیا با «شعله ور» به جشنواره فیلم فجر آمده اند و محمد حسین مهدویان در سومین دوره از حضور خود در جشنواره فیلم فجر، امسال با «لاتاری» به این جشنواره سینمایی آمده و بازیگرانی چون جواد عزتی، ساعد سهیلی، هادی حجازی فر، زیبا کرمعلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

* «ماهورا» با نمایش بازی بازیگرانی چون داریوش ارجمند و کامران تفتی، بهاره کیان افشار، سعید آقا خانی، میترا حجار، علی اوسیوند، یوسف مرادیان، مالك سراج به بخش اکران فیلم های سینمایی در جشنواره فیلم فجر رسیده است.

* رضا عطاران امسال با فیلم سینمایی «مصادره» در این جشنواره حضور پیدا می کند و بازیگرانی چون هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهران احمدی، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، سیامک صفری، لوسینه گیراگوسیان، میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

* در جشنواره فیلم فجر امسال، سعید آقاخانی، نیکی کریمی، رامین راستاد، تروسکا جولا و نسرین مرادی با بازی در فیلم سینمایی کامیون به دوره سی و ششم آمده اند.

گفتنی است؛ سی و ششمين جشنواره فيلم فجر به دبيری ابراهيم داروغه‌زاده 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پيام/

 معرفی پرکارترین بازیگران جشنواره سی و ششمین جشنواره فیلم فجر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرکارترین بازیگران فجر 36 چه کسانی هستند؟/ حضور بابک حمیدیان در جشنواره با 4 فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..