تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه کاخ سفید در حمایت از ناآرامی های ایران

سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه‎ای از اغتشاشات در برخی شهرهای ایران حمایت کرد.

به گزارش شمانیوز: در همین راستا، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید، با صدور بیانیه‎ای گفت: ما از حق مردم ایران برای ابراز مسالمت‌آمیز عقایدشان حمایت می‎کنیم. صدای آنها شایستگی شنیده ‌شدن را دارد.

وی ادامه داد: از همه طرفین می‎خواهیم تا از این حق بنیادین مبنی بر ابراز عقیده به صورت صلح‎آمیز حفاظت کرده و از هرگونه اقدام در راستای اعمال سانسور، پرهیز کنند.

گفتنی است سندرز پیشتر نیز در پیامی توئیتری مدعی شد: روزهایی که آمریکا نظاره‌گر سرکوب اعتراضات ایران بود گذشته و آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده است!

این درحالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز در ادامه دخالت های خود، ایران را تروریسم دولتی و ناقض حقوق بشر، خطاب کرد.

وی از آغاز بروز اغتشاش در برخی از شهرهای ایران، با پیام‎های توئیتری متعدد، از این اقدام حمایت کرده است. سایر مقامات آمریکایی نیز در تلاش برای ماهیگیری از آب گل‎آلود، از ادامه اغتشاش در ایران حمایت می‎کنند.

گفتنی است طی روزهای گذشته در پی فراخوان برخی از کانال های ضد انقلاب و به بهانه همراهی با معترضان به مشکلات اقتصادی، تعدادی افراد آشوبگر در تهران و برخی شهرستان‌ها به خیابان آمده و به اغتشاش پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه کاخ سفید در حمایت از ناآرامی های ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..