تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک غذای جدید و سریع با پاستا، مرغ و پارمسان

۶۵۳۹۹۳

۴۱۷  بازدید

این غذای خوشمزه را می‌توانید به لیست غذاهای ۳۰ دقیقه‌ای خود اضافه کنید تا از شب هایی که خسته به خانه برمی گردد لذت ببرید.

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: این غذای خوشمزه را می‌توانید به لیست غذاهای ۳۰ دقیقه‌ای خود اضافه کنید تا از شب هایی که خسته به خانه برمی گردید لذت ببرید.

یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان 


مواد لازم:


۲۰۰ گرم پاستا ۶۵۰ گرم مرغ کباب شده یک پیمانه نخودفرنگی ۴ حبه سیر خرد شده یک و سه چهارم پیمانه شیر یا خامه کم چرب ۲ قاشق غذاخوری آرد سوخاری یه چهارم پیمانه پنیر پارمسان ۲ قاشق غذاخوری کره آویشن برای تزئین

طرز تهیه:


دمای فر را روی ۴۵۰ درجه فارنهایت یا ۲۳۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. در یک قابلمه ۶ پیمانه آب را با کمی نمک بجوشانید و پاستا‌ها را داخل آن بریزید و اجازه دهید نرم شوند.

یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان 


در همین زمان استخوان و پوست مرغ کباب شده را جدا کرده و آن را خرد کنید. در یک ماهیتابه مرغ، نخودفرنگی، سیر و شیر را ترکیب کنید و حرارت دهید. در ظرف را ببندید تا گرم بماند.

یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان 


در یک کاسه کوچک پودر سوخاری را با یک چهارم پیمانه پنیر پارمسان و کره ذوب شده ترکیب کنید.

یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان 

پاستا و باقی پنیر پارمسان را روی مخلوط داغ مرغ بریزید. حرارت دهید و هم بزنید تا جوش بیاید. این غذا را بین چهار ظرف تقسیم کنید. روی هرکدام مقداری مخلوط سوخاری و پنیر بریزید و به مدت ۵ دقیقه یا تا وقتی روی آن قهوه‌ای شود داخل فر بپزید. می‌توانید روی آن آویشن بریزید.

یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان  یک غذای جدید با پاستا، مرغ و پارمسان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک غذای جدید و سریع با پاستا، مرغ و پارمسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..