تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه نهایی «جن زیبا» اواسط بهمن آماده می‌شود

نسخه نهاییمهرداد فرید تهیه‌کننده و کارگردان سینما، در خصوص آخرین وضعیت ساخت «جن زیبا» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر در مراحل پایانی تدوین نهایی قرار دارد. از سویی کارهای دیجیتال و جلوه های ویژه کامپیوتری آن نیز پیش می‌رود.

وی درباره آماده سازی نسخه نهایی این فیلم بیان کرد: اگر همه شرایط فراهم باشد و به خوبی پیش برود، فکر می‌کنم اواسط بهمن نسخه نهایی آن آماده شود.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «جن زیبا» به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی بایرام فضلی است و فرهاد اصلانی، نورگل یشیل‌چای و لیلا زارع بازیگران آن هستند. «جن زیبا» اثری با محتوای طنز است.

بایرام فضلی در سال 1385 و با فیلم «باز هم سیب داری؟» کارگردانی را تجربه کرده بود.

انتهای پیام/

آخرين وضعيت توليد فيلم جن زيبا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه نهایی «جن زیبا» اواسط بهمن آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..