تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار خلاقانه مهندس چینی برای حل بحران مَسکن +فیلم

راهکار خلاقانه مهندس چینی برای حل بحران مَسکن+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه جمعیت زیاد کشور چین و بحران مسکن برای اقامت مردم در برخی شهر ها مثل هنگ کنگ، یک مهندس لوله بزرگی را تبدیل به جایی برای اسکان کرد.

پیش تر از کانتینرهای خالی و ثابت برای حل این مشکل نیز استفاده می‌شد اما با توجه به رشد جمعیت در این کشور از هر طرح خلاقانه ای در این زمینه استقبال خواهد شد.

البته هنوز مجوز رسمی برای اجرای این طرح به صورت گسترده صادر نشده ست ااما به هر حال خلاقیت این مرد جای تقدیر دارد.

در گذشته نیز اخباری مبنی بر سکونت عده بسیاری از مردم چین در اتاقک‌های بیش از اندازه کوچک به نام خانه های کبریتی نیز به گوش رسیده بود.

انتهای پیام/

خلاقیت یک مهندس چینی در ساخت خانه ای متفاوت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار خلاقانه مهندس چینی برای حل بحران مَسکن +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..