تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سید ضیاء هاشمی مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شد

سید ضیاء هاشمی مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی استعفای محمد خدادی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی سید ضیاء هاشمی را به عنوان مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب کرد.

در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سید ضیاء هاشمی آمده است:

«نظر به سوابق اجرایی و تجربیات ارزنده علمی- فرهنگی جنابعالی، با عنایت به مصوبه مجمع عمومی به موجب این ابلاغ به سمت «مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی» منصوب می شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و سرمایه انسانی، نسبت به روزآمد ساختن آن سازمان و موسسات تابعه، تقویت همکاری و هم افزایی با رسانه ها، ایجاد تحول در کارکرد دفاتر داخلی و خارجی و فعال سازی دیپلماسی رسانه ای، موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سید ضیاء هاشمی مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..