تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز تأسف ترامپ از تیراندازی در داگلاس آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اثر تیراندازی خیابانی در داگلاس آمریکا  یک کارآگاه پلیس کشته شده است. در این درگیری که جمعا 7 تیر شلیک شد، یکی از کارآگاهان حاضر در درگیری هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

پس از این حادثه، رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ با انتشار یک پیام توییتری تاسف خود از این اتفاق را ابراز کرده است. در ادامه متن پیام و توییت ترامپ را مشاهده می‌کنید :

 « از اعماق قلبم برای قربانیان حادثه تیراندازی داگلاس و پلیس های کشته شده در آن ابراز تاسف میکنم، ما پلیس و نیروهای انتظامی خود را دوست داریم. »

توییت ترامپ درباره تیراندازی در داگلاس آمریکا + عکس

انتهای پیام/

پیام جدید ترامپ درباره تیراندازی در داگلاس آمریکا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز تأسف ترامپ از تیراندازی در داگلاس آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..