تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی‌ های جالب هنرمند مکزیکی با کمک تخم مرغ!

نقاشی‌ با تخم مرغ , تزئین غذا یکی از هنرهای جذاب و جالب است که هنرمندان این رشته با استفاده از مواد خوراکی دست به ابداع و نوآوری می زنند.

نقاشی‌ با تخم مرغ

نقاشی‌ با تخم مرغ , هنرمندی خلاق با الهام گرفتن از انواع مواد خوراکی نقاشی های خوردنی زیبایی را به تصویر می کشد. تزئین غذا یکی از هنرهای جذاب و جالب است که هنرمندان این رشته با استفاده از مواد خوراکی دست به ابداع و نوآوری می زنند.

هنرمندی مکزیکی به نام میشل بالدینی هم که از این قاعده مستنی نیست به کمک تخم مرغ ، ماهیتابه و کفگیر نقاشی‌های جالبی را خلق کرده و با اشتراک گذاشتن تصاویر آن در صفحه اینستاگرامش به محبوبیت رسیده است.

تصاویر نقاشی‌ با تخم مرغ نقاشی‌ با تخم مرغ نقاشی گرگ با تخم مرغ نقاشی‌ با تخم مرغ نقاشی کره زمین با تخم مرغ نقاشی‌ با تخم مرغ نقاشی‌ عنکبوت با تخم مرغ نقاشی‌ با تخم مرغ نقاشی‌ با کمک تخم مرغ

نقاشی‌ با تخم مرغ

نقاشی‌ گربه با تخم مرغ

نقاشی‌ با تخم مرغ

نقاشی‌ گل با تخم مرغ

باشگاه خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید :  نقاشی های متفاوت و عجیب از یک نقاش آلمانی!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی‌ های جالب هنرمند مکزیکی با کمک تخم مرغ!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..