تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب آیت الله منتظری به آشوب های خیابانی منافقین +فیلم

////////واکنش جالب آیت الله منتظری به آشوببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال های دهه 60 منافقین خیابان های تهران را برای مردم نا امن کرده بودند.دست گروهک تروریستی منافقین تا مفرغ به خون مردم ایران آلوده است و هرگز نمی توانند در پیشگاه ملت ایران سر بلند کنند.خون 17000 نفر از مردم بر گردن این منافقین است.  

در این فیلم آیت الله منتظری خطاب به منافقین می گوید:

"شما هیچ می دونید که یه عده از شما در خیابان تهران راه می افتید رادیو اسرائیل رادیو آمریکا می گوید: 100 هزار نفر؟چرا انقدر نمک به حرومید.

اگر اسلام،اگر قیام مردم اگر قیام رهبر انقلاب نبود روسا و سردمداران شما در زندان محمد رضا می پوسیدید."

 مستند قائم مقام که اخیرا منتشر شده است، به زندگی آیت الله منتظری و قائم مقام سابق امام خمینی(ره) می پردازد. 

در سال های دهه 60 منافقین خیابان های تهران را برای مردم نا امن کرده بودند.دست گروهک تروریستی منافقین تا مفرغ به خون مردم ایران آلوده است و هرگز نمی توانند در پیشگاه ملت ایران سر بلند کنند.خون 17000 نفر از مردم بر گردن این منافقین است.   

انتهای پیام/

نظر آیت الله منتظری درباره آشوب خیابانی منافقین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب آیت الله منتظری به آشوب های خیابانی منافقین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..