تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمی برای بخش خارج از مسابقه نداریم/ کارگردان «آشغال‌های دوست داشتنی» از حضور در جشنواره انصراف داد

تصمیمی برای بخش خارج از مسابقه نداریم/ کارگردان «آشغال‌های دوست داشتنی» از حضور در جشنواره انصراف دادبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، درباره ارزیابی دوباره چند فیلم مثل «امپراطور جهنم» و «شعله ور» و ... گفت: فیلم «امپراطور جهنم» و سه فیلم دیگر که سال گذشته ناقص بودند، فرصت مجدد برای حضور در جشنواره پیدا کردند. از میان آنها «امپراطور جهنم» و «شعله‌ور» انتخاب شدند. محسن امیر یوسفی کارگردان آشغال‌های دوست داشتنی هم خودش، از جشنواره انصراف داد و اذعان داشت که به دور از حاشیه، به اکران فیلم فکر می‌کند.

وی درباره اکران فیلم‌های کوتاه در جشنواره گفت: فیلم های کوتاه در جشنواره نمایش داده می شوند و همه فیلم‌ها طبق قوانین سال‌های گذشته یعنی با داشتن مجوزها و شرایط لازم دیده و نمایش داده می‌شوند. زمان برگزاری جشنواره هم مانند سال های قبل خواهد بود.

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: امسال صدای واحدی شنیده شد و هیچ فیلمی را قبل از هیئت انتخاب هیچکس و هیچ ارگانی ندیده است و حتی قوه قضاییه هم صراحتا این موضوع را تکذیب کرد.

وی درباره شانس دیده شدن انیمیشن‌های سینمایی در جشنواره بیان کرد: تا زمانی که انیمیشن‌ها به تعداد و جایگاه خاص خود نرسند، از یکسری جوایز بازخواهند ماند. به هر حال 67 فیلم از طیف‌های مختلف و با نگاه‌های متفاوت فیلمسازان به جشنواره رسید و از این میان، 22 فیلم داستانی، یک فیلم انیمیشن و دو مستند سینمایی به بخش سودای سیمرغ راه یافتند.

داروغه‌زاده اظهار داشت: تا الان هیچ تصمیمی برای بخش خارج از مسابقه نداریم. فیلم‌های مستند و انیمیشن اگر مستحق جوایز باشند، در همه بخش‌ها با فیلم های داستانی رقابت می کنند.

امینی از اعضای هیئت انتخاب فیلم‌ها هم در این نشست خبری بیان کرد: ما حدود پنج فیلم رزرو داریم و هر فیلمی از میان فهرست معرفی شده به هر دلیلی نرسید، جایگزین خواهیم کرد. سعی کردیم تا جایی که حقی ضایع نشود، تنوع ژانر داشته باشیم و البته کیفیت فیلم ها را مد نظر قرار دهیم.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

محمود اربابی، احمد امینی، پوران درخشنده، مجید رضابالا، سیدجمال ساداتیان، حسین کرمی و محمدهادی کریمی اعضای هیات انتخاب فیلم های مسابقه سینمای ایران این دوره از جشنواره بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمی برای بخش خارج از مسابقه نداریم/ کارگردان «آشغال‌های دوست داشتنی» از حضور در جشنواره انصراف داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..