تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال در تلگرام و اینستاگرام در شبکه اینترنت اپراتورهای مخابراتی

از دقایقی پیش دسترسی به دو سرویس تلگرام و اینستاگرام از طریق اینترنت اپراتورهای مخابراتی با اختلال روبه‌رو شده است و مشخص نیست که این مشکل تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و به نقل از منابع آگاه، سطوح عالی امنیتی کشور تصمیم گرفته‌اند تا دسترسی به دو سرویس اینستاگرام و تلگرام در حال حاضر محدود شوند، از این‌ رو تا این لحظه دسترسی به این دو سرویس از طریق اینترنت ارائه شده توسط دو اپراتور مخابراتی همراه اول و ایرانسل با اختلال روبه‌رو است.

شب گذشته و در جریان رد و بدل شدن توییت‌هایی بین پاول دوروف و محمد جواد آذری جهرمی، شماری از کانال‌های تلگرامی به دلیل اشاعه‌ی خشونت توسط تلگرام از دسترس خارج شدند، حال آنکه از دقایقی پیش سرویس تلگرام و اینستاگرام نیز برای دو اپراتور مخابراتی همراه اول و ایرانسل در دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال در تلگرام و اینستاگرام در شبکه اینترنت اپراتورهای مخابراتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..