تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌آفی هک شدن حساب توییترش را تأیید کرد

هک شدن حساب توییتر مدیر یکی از موفق‌ترین نرم‌افزارهای امنیتی دنیا این روزها سوژه‌ی رسانه‌ها شده است.

جان مک‌آفی می‌گوید تبلیغی که در خصوص یک نوع ارز دیجیتال نه چندان شناخته‌شده در توییتر وی منتشر شده است متعلق به او نبوده و حساب کاربری او هک شده است.

مک‌آفی که مدیر و موسس شرکت پیشگام عرصه‌ی امنیت سایبری یعنی مک‌آفی است در پاسخ به این سؤال که چطور ممکن است وی با این میزان تجربه هک شود، گفته است:

من کنترلی روی امنیت توییتر ندارم.

مقاله‌های مرتبط:

توییتر هرچند در خصوص این اتفاق مستقیما اظهار نظری نکرده روی توصیه‌های امنیتی خود تأکید کرده است.

این شبکه‌ی اجتماعی به سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای مجهز است. در این سیستم شخص علاوه بر وارد کردن رمز ملزم به وارد کردن کدی است که توسط سایت به موبایل او ارسال می‌شود.

مک‌آفی به BBC گفته است که این گزینه‌ی امنیتی را فعال کرده بود؛ اما معتقد است که هکر کد ارسال شده را در بین راه ربوده است. او می‌گوید:

«اولین نشانه‌ای که در خصوص هک شدن مشاهده کردم این بود که بعد از روشن کردن تلفن همراه خود با تصویر زیر مواجه شدم.»

هک شدن گوشی مک‌آفی

او می‌گوید همان لحظه متوجه هک شدم؛ اما از آن‌جایی که در آن لحظه روی قایق بوده نتوانسته است به اپراتور تلفن همراه خود یعنی AT&T مراجعه کند.

او می‌گوید: «تمام کاری که آن هکر انجام داده دسترسی به حساب توییتر من بوده است. اوضاع می‌توانست بدتر از این باشد.»

مک‌آفی اذعان داشته است که بعد از این اتفاق جهت احتیاط، احراز هویت دومرحله‌ای را از تمام اکانت‌های خود حذف کرده است.

لازم به ذکر است که مک‌آفی پیش‌تر در زمینه‌ی ارز دیجیتال فعالیت‌هایی داشته است. او که سابقه‌ی کاندیداتوری ریاست جمهوری آمریکا را نیز دارد در حال حاضر مشغول عرضه‌ی ضدهک‌ترین گوشی دنیا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌آفی هک شدن حساب توییترش را تأیید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..