تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه بازیکن ایرانی در بین ۳۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۷ آسیا

سه بازیکن از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در بین ۳۰ بازیکن برتر آسیا در سال ۲۰۱۷ قرار گرفتند.

به گزارش شمانیوز: سایت فوتبال ترایب به معرفی 30 بایکن برتر آسیا در سال 2017 میلادی پرداخته که در بین آنها سه بازیکن ایرانی از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی دیده می‌شوند. این سایت در ابتدا 20 بازیکن از رده سی‌ام تا یازدهم را انتخاب کرده و قرار است 10 نفر برتر را نیز در روزهای آینده معرفی کند.
رتبه سیزدهم این رده‌بندی را گادوین منشا مهاجم پرسپولیس به خود اختصاص داده است. درباره این بازیکن اشاره شده که فصل گذشته برای پیکان 15 گل به ثمر رسانده و در پرسپولیس هم هر چند در ابتدای کارش با مشکل روبه‌رو شده بود، اما نمایش خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و موفق به زدن 4 گل شد.
سرور جپاروف هافبک ازبکستانی استقلال رده بیستم را در اختیار دارد. جپاروف که عنوان مرد سال آسیا را هم یدک می‌کشد، در ماه ژانویه سال گذشته به استقلال پیوست، اما به دلیل محرومیت استقلال توسط فیفا از پنجره نقل و انتقالات، به سپاهان رفت. شایعه شده بود که پس از بازی‌های خوبش در سپاهان، دیگر به استقلال نمی‌رود، اما در نهایت به این تیم بازگردانده شد. این بازیکن ازبکستانی پس از کنار رفتن علیرضا منصوریان، به عنوان هافبک - مهاجم بازی و به استقلال برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی کمک کرد.
رتبه بیست‌ونهم هم به مهدی کیانی اختصاص یافته که به عنوان رهبر خط میانی تراکتورسازی تبریز بازی می‌کند. این بازیکن نقش زیادی در کمربند میانی تراکتورسازی داشته و توانسته در بین سه بازیکن مطرح ایرانی قرار بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه بازیکن ایرانی در بین ۳۰ بازیکن برتر سال ۲۰۱۷ آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..