تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب 18 نشان رنگارنگ رقابت‌های کشوری توسط باستانی‌کاران کردستانی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور با حضور بیش از 310 ورزشکار از استان‌های کردستان، کرمان، البرز، همدان، گیلان، مازندران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، سمنان، قم، خراسان رضوی، مرکزی، خراسان جنوبی، زنجان، گلستان، کرمانشاه و یزد برگزار شد.

 ورزشکاران سه رده سنی 41 تا 50 سال، 51 تا 60 سال و بالای 61 سال در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی (چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل‌بازی) و 12 گانه انفرادی (میانداری) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استان کردستان با 20 ورزشکار در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور شرکت کرد و توانست هشت نشان طلا،هفت نقره و سه برنز را کسب کند.

تیم کردستان با سرپرستی فرزین کاظمی و مربیگری شهریار کردی طی روزهای ششم تا هشتم دی‌ماه در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور حضور یافت.

انتهای پیام/ د م

درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای پیشکسوتان کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب 18 نشان رنگارنگ رقابت‌های کشوری توسط باستانی‌کاران کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..