تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات برق بشاریات

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1396/10/09 شناسه خبر: 1269460

سرپرست فرمانداری آبیک گفت : وی با بیان اینکه ۸ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ولتاژ برق روستاهای بخش بشاریات مصوب شده است،ابراز کرد: در چند ماه اخیر در هفت روستای بخش بشاریات پروژه آسفالت ریزی معابر انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک، شورای اداری بخش بشاریات شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور سید حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، سید محمد حسینی سرپرست فرمانداری آبیک، حجت الاسلام حسنلو امام جمعه شهر خاکعلی و اعضای شورای اداری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این بخش برگزار شد.

سیدمحمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این جلسه با بیان اینکه امروز در کشور مسائلی را شاهدیم که دور از انتظار است، اظهار کرد: عده‌ای در جامعه تلاش می کنند عملکرد دولت و مسئولین را زیر سوال ببرند و در جامعه فضای یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

وی افزود: مقام  مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود در مورد این افراد فرمودند” این ها دشمن را علیه ملت و نظام اسلامی به قیمت ناامید کردن مردم، ناامید کردن نسل جوان و نسل نو شاد می‌کنند”.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در ادامه اضافه کرد: این افراد در حقیقت نیروهای ارزشمند نظام را مورد تخریب قرار می‌دهند و باعث یاس و نا امیدی در جامعه می‌شوند.

حسینی با اشاره به حضور و سخنان سردار جانباز رحیم نوعی اقدم در نشست هم اندیشی مدیران شهرستان آبیک اذعان کرد: با رفتار و ملاحظات سردار نوعی اقدم و امثال این سردار و غیور مردانی دیگر کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌بینیم این عزیزان موجب وحدت و اقتدار کشورند.

وی افزود: دنیا ایران را کشوری یکپارچه و خارج از مسائل خاص سیاسی و اختلاف می‌داند ولی متأسفانه در داخل شاهدیم برخی افراد با حرف‌های خود باعث یاس و ناامیدی در جامعه می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: دولت در جهت تحقق شعار حقوق شهروندی، بودجه سال آینده را شفاف اعلام کرد تا مردم انتقادات و نظرات خود را مطرح کنند.

وی اعلام کرد: نرخ رشد بیکاری در شهرستان آبیک ۹٫۳ درصد و این میزان در استان قزوین ۱۲ درصد است.

این مسئول با بیان اینکه میزان تعهد ایجاد اشتغال شهرستان آبیک طی امسال دو هزار و ۵۲۰ مورداست، عنوان کرد: تاکنون دو هزار و ۲۶۷ مورد شغل ایجاد شده که ۹۱ درصد تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان محقق شده است..

وی از آمادگی دولت در اعطای تسهیلات ویژه ارزان قیمت با سود ۴درصد خبرداد و گفت: به شرکت ها و کارخانجاتی که برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اشتغال ایجاد کنند این تسهیلات تعلق می‌گیرد.

حسینی با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور بیان کرد: با توجه به موضوع زلزله اختصاص زمین برای اسکان موقت مردم باید در شهرها و بخش‌ها پیش بینی شود و همچنین آب و برق این اسکان موقت تامین شود.

وی با بیان اینکه ۸ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ولتاژ برق روستاهای بخش بشاریات مصوب شده است،ابراز کرد: در چند ماه اخیر در هفت روستای بخش بشاریات  پروژه آسفالت ریزی معابر انجام شده است.

سرپرست فرمانداری آبیک در پایان خاطرنشان کرد: اگر زمین مورد نظر برای ادارات در شهر خاکعلی تامین شود اعتبارات لازم برای احداث ادارات در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه ابلاغ مشاور امور بانوان فرمانداری آبیک به کبری کشاورزیان و ابلاغ مشاور امور ایثارگران فرمانداری آبیک به محمد محمدی مدیریت امور برق شهرستان آبیک اعطا شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص ۸ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات برق بشاریات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..