تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صف‌‌آرایی گله‌‌مندان در برابر محصول سیاست‌‌های لیبرالیسم/ «نه» ایرانی‌‌ها به دعوت معاندان برای ایجاد آشوب و تجمع سیاسی

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1396/10/10 شناسه خبر: 1269973

آنچه از مشهد شروع شد نه به بی‌‌عدالتی و بی‌‌کفایتی برخی مسئولان بود اما در ادامه معاندان مهره‌‌های خود را در میان معترضین جای دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، چند روزی است فیلم و تصاویری از اعتراض مردم به گرانی و بی‌‌عدالتی در فضای مجازی منتشر می‌‌گردد که سر منشأ آن به مشهد می‌‌رسد. جایی که برای اولین‌‌بار مردم با حضور در خیابان‌‌ها خشم‌‌شان را از افزایش فاصله طبقاتی و عدم تحقق وعده‌‌های مسئولین نشان دادند.

همه‌‌چیز ابتدا با یک تجمع مسالمت‌‌آمیز آغاز شد تا اینکه رسانه‌‌های معاند و کانال‌‌های تلگرامی که از خارج هدایت می‌‌شوند برنامه‌‌هایشان را جهت کنترل اعتراضات و تبدیل آن از تجمعات اقتصادی به سیاسی روی دایره ریختند و عده‌‌ای معدود در میان صدها تجمع کننده، علیه شخصیت‌‌های نظام شعار داده و وقایعی از جنس 88 را رقم زدند.

این‌‌بار یک جوان عکس شهید مدافع حرم را در یک شهرستان به آتش کشید و جوانی دیگر شیشه‌‌ها و نرده‌‌های کنار خیابان را پایین آورد. در آن سو یکی شعار جمهوری ایرانی داد و چند قدم آن‌‌طرف چند نفر نه غزه و نه لبنان را فریاد زدند، یکایک این‌‌ها نشانه‌‌هایی بود که انحراف و جهت‌‌دهی به اعتراضات توسط معاندان را نشان می‌‌دادند.

خارج‌‌نشینانی که خرجی‌‌شان توسط سرویس‌‌های جاسوسی دشمنان انقلاب و نظام درمی‌‌آید، به‌‌نام مردم فراخوان تجمع در اقصی‌‌نقاط کشور را در فضای مجازی به صورت گسترده‌‌ای توزیع کردند اما با بی‌‌رغبتی ایرانی‌‌ها مواجه شدند و عدم حضور مردم در محل‌‌های ذکر شده نشان می‌‌داد آنان نسبت به ابعاد قضیه و آنچه در پشت پرده می‌‌گذرد آگاه‌‌اند.

با اینکه در تمام شهرها و شهرستان‌‌های کشور فراخوان‌‌هایی صادر شد، تنها در چند شهر آن هم عده‌‌ای معدود از جمعیت چند میلیونی در خیابان‌‌ها تجمع کردند و در میان آن‌‌ها نیز عده‌‌ای حاضر نشدند شعارهایی که دشمنان نظام می‌‌خواهند را سر دهند.

آنچه گفته شد قصه‌‌ای کوتاه بود از آنچه در چند روز اخیر گذشت، اما هنوز به سر قصه نرسیده‌‌ایم. مردم در راهپیمایی نهم دی ماه در اقصی‌‌نقاط کشور بار دیگر حماسه آفریدند و همدلی‌‌شان با آرمان‌‌های انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند، عدم مشارکت‌‌شان در تجمعات تدارک دیده شده توسط معاندان هم نشان داد از وقایع 88 درس‌‌شان را گرفته‌‌اند و از بصیرت لازم برخوردارند اما این به معنای عدم گله‌‌مندیشان نیست.

مردم گله‌مندند و این دو کلمه‌‌ی ماندگاری است که رهبر معظم انقلاب از خیلی وقت قبل به دولت‌‌مردان گوشزد کرده بودند اما کردار و مواضع آنان در طی دو روز گذشته نشان می‌‌دهد عمق مسئله را به خوبی درک نکرده‌‌اند. برای همین هم جهانگیری می‌‌گوید وضعیت اقتصادی‌‌مان خوب است و تنها چند کالا گران شده است.

آنچه که مسلم است گرانی چند قلم کالا مردم را به خیابان‌‌ها نمی‌‌کشاند اما ارائه آمارهای دروغ همچون تورم 8 درصدی و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری دادشان را درمی‌‌آورد چراکه اینگونه تصور می‌‌کنند دولت‌‌مردان به‌جای حل مشکلات درصدد آمارسازی هستد تا مصداق ضرب‌‌المثل ماست سیاه است را به عینه تحقق بخشند.

مردم ایران از عدم شفافیت مسئولان و مفسدانی که یکی پس از دیگر قسر در می‌‌روند به ستوه آمده‌‌اند، زیاده‌‌خواهی مسئولان و جولان آقازاده‌‌ها در اقتصاد آزارشان می‌‌دهد، سکوت مقامات در برابر رباخواری بانک‌‌ها برایشان غیرقابل درک است و سیاست‌‌هایی که فقیر را روز به روز فقیرتر می‌‌کند، آنان را از نظام دور می‌‌کند.

ملت ایران قدر امنیت‌‌شان را می‌‌دانند و به این نیز آگاه‌‌اند آمریکا و سایر دول غربی عربی که تغییر نظام در ایران را در سر می‌‌پرورانند دلسوزشان نیستند، اما گله‌‌هایی دارند که اگر رفع شود یکایک‌‌شان به‌‌مانند یک حججی‌‌اند. کافی است عدالت در جامعه برقرار شود و اگر نیست برای مسئول هم نباشد و اگر هست مسئول هم به اندازه مردم سهمش را از سفره بردارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صف‌‌آرایی گله‌‌مندان در برابر محصول سیاست‌‌های لیبرالیسم/ «نه» ایرانی‌‌ها به دعوت معاندان برای ایجاد آشوب و تجمع سیاسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..